En krise som egentlig ikke er krise

Siste hjemmebakte trodde jeg.

Jeg tok ut et kjøpbrød fra fryseren, men det er ikke noe godt synes jeg.

I det jeg rotet litt rundt i fryseren, fant jeg en liten bit hjemmebakt  til, men da får jeg spare den.

Men dette er frokosten i går og den var god.

 

 

Bokstabelen skal vise at jeg er inne i en liten lesekrise.

Forslag fra stavekontroll om lederkrise, men det er det ikke.

Ingen må gå. Å ja, det er bare meg her ja.😂😂

 

Det er slutten av måneden.

Lesestabelen har krympet, men så gikk jeg på en liten smell.

Ingen av bøkene jeg hadde igjen denne måneden, var den riktige.

Når jeg leser, må jeg få en godfølelse i kroppen når jeg begynner på boken.

Jeg plukker frem bok etter bok og prøveleser.

Men jeg orker ikke for vondt, ikke å konsentrere meg, det må flyte lett.

Og ingen tjukkaser.

Det betyr ikke at boken ikke kan være bra, den passer bare ikke akkurat nå.

På senga leser jeg en på 900 sider og koser meg med noen sider hver kveld, men jeg vil ikke lese kun den, hele dagen.

Så jeg plukker frem og legger bort.

Det har jeg gjort i tre dager nå.

 

 

 

Disse to lå høyt oppe i vurderingene.

Gubben har lest de og jeg skulle derfor fått de unna.

Jeg begynte på Ingen kjenner mitt navn og tenkte yes, den skal leses.

 

Men i det jeg ser bildet av stabelen , jeg har nemlig begynt å jobber med presentasjonen av månedens leste, da går det opp for meg at Klappjakt på skygger er ikke her.

Da starter jeg klappjakt, haha.

Jeg husker den var med i kofferten til Trondheim og tror du vel ikke at der hadde den stukket seg vekk i ei lomme.

Den skal jeg lese i kveld.

Og deretter krim……tror jeg

 

 

På matfronten er det også litt så som så.

Jeg tar opp bokser fra fryseren og aner ikke hva som er i dem.

Hmmmm, hva er dette?

 

Noen minutter i airfryer og jeg har nydelig klippfiskgryte med pesto.

 

Det var i går.

I dag var det enda mer diffust.

Ser at det er noe kjøtt ja.

Grønnsaker kanskje i den lille boksen.

 

2 scampi. Da ble det surf and turf.

Scampien spiste jeg som suppe, nydelig

 

 

Begge deler i airfryer samtidig, det går fint.

 

 

Da ble det middag, men det kjøttet var ikke noe å snakke høyt om.

Det var tørt og kjedelig.

Slik ser dagen ut, innimellom Lillasjeljobbing.

Jeg må få ut en bokblogg og jobbe mer med månedspresentasjon.

Fin dag

I dag

 

2 kommentarer
    1. det er stor forskjell på kjøpebrød,noen er kjedelige ja men noen er kjempegode også ,vi liker et som er dekket av sesamfrø ,og reiser vi til Lom er det ikke noen brød som er bedre enn dei vi får på Lombakeri :=)enig med deg når det gjelder bøker,det bør fenge i begynnelsen av boken :=)

      1. Ja jeg også liker best de med frø. Dette var et speltbrød som var med i en Toogoodtogo pakke så jeg plukket de ikke selv :)Lom ja, minner meg på at jeg kjøpte kokeboka til Brimi. Der var det oppskrift på et godt brød 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg