En healer har ingen tryllestav

Av og til blir jeg oppgitt.

Ja det ser du vel på bildet?

Jeg blir frustrert og irritert over hva folk kan finne på å si, uten at de i det hele tatt har peiling eller prøvd å sette seg inn i hva jeg holder på med.

Kanskje er healing et ord som må byttes ut.

Mange tror det er som det står i Bibelen at man vifter med en tryllestav og gjør at blinde kan se igjen.

Det er ikke slik.

Det er jeg selv et levende bevis på.

Jeg får mye healing, men er ikke frisk.

Det er ikke alt som helbredes.

Men sakte, men sikkert, blir jeg helere som menneske.

Men den jobben krever at jeg jobber mye med meg selv.

Legge forholdene til rette så kroppen bedres, I den grad det er mulig.

 

En healer kan heller ikke påstå, ja ikke er det lov heller, av man kan gjøre noen frisk.

Man kan ikke styre healingen.

Hadde man det, ville jo alle vært frisk.

Hvor mange healere er selv friske?

 

Healing er en hjelp til selvhjelp.

Du tar en migretablett og migrenen forsvinner….. men kommer igjen.

Det er et hjelpemiddel.

Slik er healingen også.

Det er universelle energier som kan løse opp blokkeringer og gi kroppen hjelp til å heale seg selv.

I den grad det er mulig.

Og ofte kommer det opp ideer du kan vurdere om de vil hjelpe deg.

Som: Er du plaget med senebetennelse i armene, kan det være du bør vurdere om du hviler dem godt nok.

Og en healer har aldri løsningene for deg.

Det er du selv som må vurdere hva som er riktig for deg.

Husk også at veldig mange som healer, som meg, ikke har noen fagutdannelse, så vær skeptisk.

Veldig skeptisk.

Noen lirer ut av seg mye bullskitt.

At du skal forlate familien din, si opp jobben din, dra til en retreat i India.

INGEN skal fortelle deg hva du skal eller ikke skal gjøre.

Og tro heller ikke at jo mer du betaler, jo bedre hjelp får du.

Kanskje er venninna di bedre hjelp, helt gratis.

Ja, for alle kan øve seg på healing, det er ingen gave fra Gud som enkelte får utdelt.

Men noen er åpnere enn andre og jo mer du bruker det, jo åpnere blir du.

 

Men det rareste, i det jeg skriver av meg noe irritasjon her 😃, er at det er de som vet aller minst om healing og energier, som uttaler mest.

Hvordan skal man uttale seg om ting man ikke har peiling på.

Det er jo umulig.

Ikke har det med tro å gjøre heller, selv om tro på tilfrisking, er bra for kroppen.

Positivitet healer i seg selv, skaper bedre forhold i kroppen din.

Så velkommen skal du være til meg for healing.

Både her i rommet, via telefon eller fjernhealing, der vi avtaler når jeg sender.

Ja for healing har heller ikke noe med håndspåleggelse å gjøre, selv om mange liker det og det er fint å gjøre.

Det har kun med energier å gjøre.

Mange påstår at månen påvirker dem.

Ja, det er jo også energiene.

Så velkommen skal du være.

Men jeg lover deg ingenting.

I dag

 

Ps. Hvis du tør etter å ha sett hvordan jeg ser ut på bildet 🤣🤣🤣

 

 

1 kommentar
    1. Ha, ha, du er søt… Og så er det veldig godt å få ut frustrasjoner. Folk er folk, veldig forskjellige utgaver av arten. Men det som er spennende er variasjonene, energiene, åpningene, alt slikt…syns jeg. Stå på. Kanskje kommer jeg en dag og «banker» på din dør, sikt vet en ikke før en skjønner det er riktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg