Dagen i dag ble innholdsrik

Se hvor fint solen skinner. Deilig.

 

 

Det er nesten snøfritt på balkongen.

Men vi er ikke trygg.

Plutselig kan det dale ned en meter eller to.

Men den smelter jo fortere nå når vi går mot vår.

I dag var jeg med en av trenerne mine til Vestnes.

Teodor på 10 år skulle til kontroll etter trekking av tenner.

Det var fint utover fjordene i dag.

 

Vi snakket om lunsj på Vestnes men vi droppet det.

Ingen av oss hadde lyst på mat.

Vel hjemme ringte jeg til gubben og sa at hvis han ikke strødde ned til huset, kom jeg meg ikke hjem.

Han hadde strødd påstod han, dessuten var han ikke hjemme.

Han var på kaffebesøk til Teodors matfar.

Vel, da ble jeg med dit jeg også og fikk både boller og kaffe.

 

 

Teodor var fornøyd med å være hjemme igjen.

Han var så rolig i bilen at når vi k9m til Vestnes, lurte vi på om han var gjenglemt hjemme.

Men heldigvis var han med.

Det hørte vi så snart bilen stoppet.

Vel hjemme lurer han nok mest på hva den svarte greia der er.

Så var det en som lurte på hvor vi hadde vært.

Litt fornærmet over ikke å få være med?

 

 

Hallo der.

Tror du at du kan bare sitte der eller?

Klappes hører du.

 

 

 

Siden jeg hadde planlagt blandaball til middag, ba jeg like godt de ned hit, så vi kan spise sammen.

Det blir koselig

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg