Cruise i Middelhavet, Celebrity Edge, dag 2, Valencia. Del 2

 

Avslapping etter frokost.

 

Der fremme bor vi.

De små runde balkongene. Andre rekke, nummer to fra venstre. Lugar 7104.

 

Det er gratis skyttelbuss til byen. De vil ikke ha folk vandrende på havna. En buss går kun til inngangen, den andre inn til byen. Turen tok faktisk 25 min og vi ventet litt på buss.

 

 

 

Greenpeacebåten Rainbow warrier.

Med tanke på inntekt, er drivstoffprisene her nok en større utfordring enn i Norge.

 

Over en bro og inn i borga for å komme til gamlebyen.

 

 

 

Neida, vi er i Spania, ikke i Japan. Jeg begynte å lure er lite øyeblikk.

 

 

Vi er utrolig enige når vi er på land.

Vi rusler litt, finner et vannhull, rusler litt, finner et vannhull, så drar vi “hjem”.

Det er akkurat passe for oss.

I tillegg skal vi på to utflukter hver uke.

 

 

Det er så koselig å sitte og se på folk.

 



Såpebobler tiltrekte ungene som magneter.

 

 

 

Jeg fant denne karen og tenkte at kanskje skulle slå meg sammen med han, for han tok livet med ro og for da slapp jeg litt unna treneren. Men så så jeg at han var omringet av nakne damer, så jeg fant det best i å trekke meg litt tilbake. Dessuten svarte han enda mindre når jeg pratet til han, enn treneren gjør, så nei, jeg får holde meg til den jeg har.

 

 

På tide å dra hjem, sier gubben. Tror han ble litt nervøs ja.

Vi er i skyggen. 36 grader.

 

Det kom en hyggelig mann forbi og lurte på om vi ville ha sitronsorbè og det ville vi jo.

Nå blir det pause her. Jeg må jo lese også.

I kveld blir det Tuscany restaurant og Teateret på show.

 

Tegnekurs i dag, nei orker ikke.

 

2 kommentarer
    1. Hyggelig å få en tur til Valencia:) Har ikke vært der. Er det en synagoge den kirka bak treneren der dunsten badet i fontenen? Ser sånn ut med Davidstjerna på. Fint bygg.
      Ser hetebølgen har kommet.. den er meldt , ny hetebølge i Spania. Godt å være til sjøs da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg