Celebrity Silhouette, en liten stemningsrapport

I går skulle vi stille klokka frem en time. Jeg hadde ikke sett så nøye på det så jeg trodde det var i natt.

Når jeg syntes jeg hadde klart å sitte lenge oppe, hadde jeg ikke det, den var bare åtte på kvelden.

Det er ikke enkelt å innstille kroppen på at vi er flere timer bak i tid, fra den er vant til.

 

Bilder tatt fra en av heisene.

min favorittvin, Hvite Zinfandel fra Beringer. Det blir ikke drukket mye alkohol når vi er på cruise, bare som kos.

 

Som et glass på balkongen etter lunsj

Og en Apple martini og en cosmopolitan til kanapeer, i Sky lounge, før middag.

 

 

 

Det er slutten på orkansesongen og det går mot regntid. Det kommer derfor noen regnskurer innimellom, for så å klarne opp igjen, etter få minutter.

her er fra ene siden av skipet.

 

Og her er andre siden, på samme tid.

 

 

Snegler i hvitløksaus er en av rettene som kan bestilles hver dag. Noen retter er fast hver kveld, mens resten er nye hver dag. Jeg spiser snegler sikkert 7 ganger for de er bare så innmari gode.

Pancettarullet svinefilet

Lavakake, den er himmelsk, men så mektig at man må ha is til. Det er samme meny på de ulike Celebrityskipene så en del av rettene er kjente. Jeg hadde derfor gledet meg til lavakake.

 

Klokken er 7.00. Gubben har hentet kaffe til oss og vi ser vi nærmer oss St. Croix.

 

 

 

vi har lagt til kai og vi koser oss med frokost. En stor regnbue ønsker oss en god dag på St.Croix.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg