Celebrity Silhouette, dag 3, 3.des, 2019, på vei til St.Croix

En ny sjødag, på vei til St.Croix.

Bildet er desserten min til middag i går.

Nam, fylt med sitronkrem.

Forrett, laksetartar og hovedrett indrefilet.

Og det gikk jo som det måtte gå.

Det ble ingen show for jeg ble for trøtt, men holdt ut til 21.45, før øynene ikke ville være åpne

lenger.

 

To sjødager etter en lang reise, er ypperlig.

Så kommer 7 havner på rad, det blir mer hektisk.

Vi skal på tre utflukter, en med buss, en med ubåt og et tog.

Dagen i dag vil derfor bli som i går.

Først ligge ute og lese, så lunsj og etterpå balkongen.

I går ble det til og med en liten middagshvil

 

Jeg er ikke ferdig å lese Mine drømmers land enda, så det blir min aktivitet i dag, selv om vi har fått ny dagsavis med dusinvis av aktiviteter.

 

Denne lille fine lå og ventet på meg.

Midt ute på havet.

Ikke så mye å rapportere i dag, mer i morgen, når vi går i land.

 

Mange foretrekker svømmebassengområdet.

Det er disse to ute og så er det ett inne, det har 16 års aldersgrense.

Når man reiser på denne tiden av året, er det nesten ingen barn med og ingen ungdom, et mye eldre klientell.

Det er helt annerledes om sommeren og på de skipene som satser på barnefamilier.

Celebrity sies å være for de mer voksne og de har ikke så mye aktiviteter for barna.

 

 

 

Her er løpebanen som går rundt skipet.

Det er utrolig mange som er ute og går eller løper.

Mange bruker jo også trimrommet flittig og for de som vil trene, bruker det å være ulike treningstimer og danseklasser.

Vi har det ikke så verst her.

30 grader i skyggen

Det er bare utrolig deilig.

Jeg er veldig takknemlig.

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg