Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 13

 

Ja, her har vi det fortsatt godt.

Vi leser, bader, spiser og  nyter livet.

Hele tiden går det servitører rundt på plena og spør om det er noe vi vil ha.

Jeg bestilte en strawberry mojito etter svømmetrimen min i dag.

Da hadde de sikkert lagd en vanlig mojito først så jeg fikk like godt begge.

Og begge fikk plass på bordet mitt, les vannsprederen.

Men jeg drakk ikke opp begge, isen smeltet før jeg kom så langt.

Etter middag i kveld, har vi faktisk sittet inne.

Vi er jo ute i 35 grader hele dagen.

Guidene serverte sprudlende i kveld.

 

En calypso coffeee før sengetid.

Vi har gått på rommet før ni, nesten hver kveld, for jeg blir helt skutt.

Kjedelig for gubben, som nok hadde ville sittet oppe, men jeg greier bare ikke.

 

 

Det var fint å sitte inne her i lobbyen ikveld.

Endelig et hotell med gode stoler.

 

 

Resepsjonen der borte.

Vi har spurt om å få ha rommet til 18.00 mandag, så vi krysser fingrene for at det går i orden.

Da kan vi roe helt ned siste dagen, for vi blir ikke hentet før mandagskvelden 20.50.

Det ble derfor 15 dager denne gangen.

 


To dager igjen her i paradis.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg