Arthur Findlay, dag 3, mandag 01.04.19

 

 

Første time i dag snakket vi om den kreative siden av oss.

Jeg har hatt mange blogginnlegg om kreativitet.

Det er også noe som dukker opp i mange Lillasjelord, personlige ord jeg skriver på bestillinger.

Det er viktig at vi bruker kreativiteten vår for den får oss til å blomstre.

Et verktøy for å synliggjøre det vi bærer på.

 

Jeg hadde en reading med Lynn i dag og den var magisk.

Jeg fikk bekreftelse på hele livsveien min.

Det gjør at jeg finner mer fred inni meg, både ved det som er og det som var.

Hvorfor jeg holder på med det jeg gjør og er som jeg er.

Morsomt var det også at hun mente at trollet jeg tegnet i går, var hovedguiden min.

Det var bare at jeg tegnet for første gang, hun har gjort det i tredve år.

Vi har alle et stort team som jobber med oss, med en hovedguide som organiserer det hele.

Så jo nærmere jeg har han,jo lettere vil jeg jobbe.

Hun sa også at jeg er ikke kun en hjelper med ord og healing, for de som lever, men at jeg også formidler til den andre siden.

Da kan de dra nytte av det jeg erfarer via mine følelser og også helse.

Det var en veldig spesiell sitting for meg.

Og jeg ble ganske så sliten i timen etter.

 

Lynn gjør arket vått. Deretter har hun på små flekker av maling.

 

Så legger hun plastfolie på og presser malingen utover.

 

Senere når det er tørket, skal vi tegne på det.

 

Her ligger mine til tørk. Jeg brukte alt for mye maling og litt mørke farger, men det blir spennende å se hva de blir til.

 

Vi prøver også en annen teknikk. Igjen fukter vi arket godt og så drypper vi maling på, som sprer seg utover arket. Helt magisk.

 

Her er mitt utkast før tørking.

 

Etter lunsj, bytter vi grupper.

vi er tre grupper og vi bytter på, så alle får like mye tid hos alle lærerne og dermed får alle prøve de samme oppgavene.

 

Etter lunsj var vi i Maureens gruppe. Her blandet vi farger, vi skulle blande de litt sammen. På det første var det intensjon hva er vi nå og hvor vil vi. Den andre hånden skulle representere en som hadde gått bort.

Så skulle vi lese hverandres bilder og jeg fikk til ytterst lite.

 

Her er mine hender, den til venstre er meg, den til høyre er mamma.

hun som leste de var veldig flink. Hun så detaljert mye av det jeg fylte dagen med og hvilke planer jeg hadd.

Siste økta i dag var med Penny og vi skulle tegne auragraph med bare tre farger. Vi samarbeidet to og to. Etter å ha tegnet skulle vi fortelle hverandre hva vi følte om vedkommende med det vi tegnet. Nå var jeg litt mer på hjemmebane enn når jeg skulle lese hendene. Det gikk riktig så bra og det var lærerikt.

 

Her er bildet jeg fikk. Også her traff vedkommende blink med å lese meg. Det er ganske så rart å lese andre mennesker på denne måten. Man er jo fremmede for hverandre.

 

I kveld er det bålseremoni men jeg har sagt fra at i kveld tar jeg helt fri. Jeg trenger å hvile meg rett og slett.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Dette må vere alldeles eventyrlig,ser så kjekt ut.Og omgivelsane er jo magiske,og full vår!
      Kos deg,og få masse ut av opphaldet!❤️🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg