Arthur Findlay 2023, dag 6

Det regnet i går ettermiddag og i formiddag, men så ble det opphold så jeg fikk tatt bilder.

I morgen er siste dag.

Det er så gøy å være her men det blir sykt deilig å komme hjem.

Jeg var med på morgenmeditasjonen i dag, men etter det gikk jeg på rommet og sov litt.

Jeg trodde Anne Marie skulle snakke om spirit artists, men det hadde jeg hørt før, så jeg skulket,  for jeg var så trøtt.

Men det viste seg at istedetfor viste hun ulike typer av spirituell kunst.

Jeg funderte litt på hvorfor jeg da ikke ble ledet dit, men så datt det ned en åpenbaring.

Jeg liker jo å gjøre det som er riktig for meg, finne min vei og det er det jeg skal gjøre.

Jeg skal finne en måte å gjøre det på som er min egen, ikke kopi av andres.

 

 

I gruppa hadde vi transetale igjen, vi byttet på, i grupper på tre.
Jeg fikk tale, men er usikker på om jeg var dypt nok.

Følte egentlig at det var mer inspirert tale enn transe, for jeg måtte vente for å høre ordene.

Er du i transe, snakker du uten å tenke.

Språket er en utfordring. Jeg får meg ikke til å snakke norsk, for det er jo et budskap i ordene.

Men er jeg i transe, snakker jeg mye bedre engelsk.

 

Så var det ei som ville gi healing og det var deilig.

Det ble mye healing i dag.

Etter lunsj, fikk resten tale.

Etter det, gjorde vi noe fint.

5 av oss gikk ut av rommet, de andre 5 ble igjen.

De fikk instrukser.

Så kom vi inn igjen og skulle sette oss på rekke foran de.

En spilte på syngebolle og rytmeinstrument, en på tromme, en tok ned et fantastisk nydelig budskap om healing og de to siste ga transehealing.

Det var rett og slett MAGISK.

Til slutt var det ei som fikk prøve tale igjen og mestret det.

Vi som så på, ble helt forgapt, for det var som om det kom en annen person inn i ansiktet hennes.

Og jeg så munnen bevege seg, også når hun ikke sa noe.

Helt snålt.

 

I workshop valgte jeg Mathew og vi øvde transehealing.

Jeg var først ute og etter en stund ba han oss som var healere, å sitte i transe fortsatt, mens sitteren byttet plass.

Det kom altså en ny person foran deg som du ikke visste hvem var.

Det var morsomt å kjenne hvordan energiene endret seg og jobbet annerledes.

Etterpå var vi i grupper der en skulle sitte i midten og ta imot og jeg var lynrask å flytte stolen min så jeg ble den heldige som fikk healing fra de andre.

Så skulle de etterpå si hvor de følte healingen gikk og både de og jeg hadde følt det samme.

 

En fikk beskjed om å følge med en av de som healet, i hver omgang og han valgte meg.

Dette var det han skrev han følte når jeg jobbet.

Nydelig.

Ja unntatt det at de minner meg på at jeg må bevege meg mer.

Av og til er det kjedelig at de vet alt. 😂😂

 

 

 

Er det derfor de har plassert meg på loftet? 🤣🤣

 

 

Nå er vi klar for siste økt, eksperimentell aften.

Vi skulle møte i våre vanlige grupper.

 

Når vi møtte opp, da så rommet sånn ut.

Noen hadde tromme, en hadde syngebolle, tre rytmeinstrument og vi andre mmmm-et og ooooc-et og aaaaaa-et og plystret innimellom.

Det ble supermorsomt og energiene i rommet steg.

Det ble tatt mange bilder og filmer, noen sa orber, andre sa at det var støv.

Og dette har jeg ikke greie på, så jeg aner ikke, men lyspartikler fløy gjennom rommet.

Morsomt.

 

Før de andre hadde fotografert ferdig, hadde jeg kommet meg til sengs.

Man blir sliten, selv om helsemessig tror jeg dette må være den beste uken her.

For ja, sliten er det naturlig å bli, men jeg har ikke noe utmattetfølelse.

Det er deilig.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg