Æsj, det var ikke godt og bli med da!


Så er det tirsdag. Været er fullstendig dritt, regn og vind.

Men inne er det fint.

Jeg har hatt besøk i dag.

Det er koselig det.

 

 

Gjesten fikk servert det samme som jeg spiste.

Smoothie med spinat, avocado, mango, ingefær, sitron.

Jeg har en porsjon til frokost og en til lunsj.

 

I kveld skal jeg ha livesending på Lillasjel, med healing.

Jeg har også planlagt 3 nye meditasjonskvelder.

Det er live på nett, i oktober og november.

Da leder jeg dere gjennom meditasjonsøvelser.

Denne gangen er angst og frykt tema.

Send meg en melding, hvis du vil være med.

Selv om du ikke er med live, kan du se dem etterpå når og så ofte du vil.

Jeg skal lage en gruppe til oss og der blir sendingene liggende for de som har meldt seg på.

 

I går fulgte jeg lilla meny, dag 1.

Den kommer jeg ikke til å gjenta.

Krydret kikerter, 40 min i ovnen

Skulle spises i hjeresalatblader, men jeg blandet alt i salat.

Jeg måtte bruke opp noe jeg hadde liggende.

Dette var ganske godt, men….

 

Kombinasjon søtpotet, grønnkål, eple, sennep, nei det syntes jeg var fælt.

 

Søtpotet bakt i ovnen


Her har jeg blandet ingrediensene så det er bare å toppe med søtpotet.

Men kanskje det ble for lite krydder eller noe, for godt var det ikke.

 

Jeg måtte ta meg sammen for å spise det opp, så dette blir en av de menyene jeg ikke prøver igjen.

Dessuten liker jeg best å avslutte dagen med varm suppe.

Nå har jeg en bokomtale jeg enda ikke har skrevet.

Så har jeg to slike tykke bøker, som jeg gjerne skulle lest ut.

Jeg er ikke god på tykke bøker for tiden, blir rastløs.

Men det er avslutningen på Bjørnstad-serien, bok 3, så jeg vil gjerne ha med alt.

Det er ikke mye som skjer her på hjemmefronten disse dagene.

Men du, meld deg på de kveldene da, så blir det tre avslappende meditasjonsøvelser.

Pluss at det er en forsmak live på Lillasjel

I dag (kveld)

4 kommentarer
    1. Hei på deg 🙂 Det er jo så mange som sliter med angst så masse lykke til <3 Prøver å få et sunnere kosthold selv men mange av oppskriftene smaker ikke særlig godt så bra du sier hva som smaker lite godt, takk 😀 Ha en super dag <3 klæm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg