Du er velkommen til å bli med meg i juni

 

Jeg er snart klar for en ny uke på Arthur Findlay Spirtual College.

Jeg gleder meg så jeg klarer nesten ikke å vente.

Følelsen det er å være på denne skolen, kan nesten ikke beskrives.

For meg er det som å komme hjem til et hjem jeg ikke visste jeg hadde.

Som om det er det eneste stedet på jord, der jeg kan være den jeg er ment til å være.

Det er ikke norsk uke for tiden og mange ville nok ønske seg det.

Det er lettere å snakke sammen når man jobber på norsk.

Samtidig må man stole på at det går bra, at man får hjelp.

De andre kursdeltagerne er jo fra ulike land og ikke alle de snakker like godt engelsk heller.

Dessuten er åndeverden sterkt tilstede og vil hjelpe oss med å gi oss ordene vi har bruk for.

 

 

Den norske uken er satt sammen av mange temaer.

Man får prøve seg på litt av hvert, mediumskap og healing.

De vanlige ukeskursene går på et bestemt tema hele uken.

Jeg så på et kurs i fjor som heter The Storyteller.

Da ble det norsk uke istedetfor men når den ble avlyst, meldte jeg meg på The Storyteller i år.

The storyteller går ut på å lære å ta ned mer informasjon som medium.

Det er noe jeg har behov for å lære, da det slett ikke er min sterke side.

 

 

The Storyteller

We need to remember that communication with the Spirit World should go far beyond just merely giving information. If we are to do justice to the communication we need to be able to tell the ?story? of the person in the spirit world and bring that communication ALIVE. These are real souls that have lead real lives. We need to be able to tell the story of the relationship they shared with those in this physical life, remembering those special memories, as well as being able to be a true evidential medium and strive to give the best evidence that we can. This can only be done by bringing the naturalness to our mediumship.

During the week we shall be looking at clairsentience as a strong foundation to bring alive the personality, presence and essence of the spirit communicator.

 

 

Så i løpet av høsten fikk jeg en ny fornemmelse om at kanskje jeg heller skulle velge det andre kurset som går samme uke.

Det stod mer og mer klart for meg at Trance fasinerer meg veldig og det er noe jeg gjerne vil lære mer om.

Det å lære om de ulike bevissthetsstadiene er spennende.

Trance gir også meg personlig en ro som jeg ellers ikke har, så fullt av tanker som hodet mitt bestandig er.

Jeg prøvde meg på transetale når jeg var på norsk uke i høst.

Det var en spesiell opplevelse og jeg vil gjerne oppleve det på nytt.

http://lillasjel.blogg.no/1502437216_hr_vi_taler_arthur_findlay.html

 

 

Trance ? An Exploration

Are you interested in trance? Are you looking for a closer blending with the spirit world? Then this may be the course for you.

Together, we will be experimenting with altered states of consciousness and the different energies you will experience. Understanding the energies and processes of trance can be overwhelming but my well-experienced team will help, support and encourage you throughout this course.

During this intensive and practical course, you will be encouraged to experience many different techniques, focusing especially on trance speaking and trance communication. Trance will enhance your closeness with spirit and we will investigate this further. We will also be experimenting with different techniques and approaches to reach that state of mind where we can let go of fears and inhibitions and find that inner stillness and silence.

 

 

Hvis det er noen som føler de vil være med på ett av disse kursene, ta gjerne kontakt på Lillasjel for spørsmål.

http://www.facebook.com/Lillasjel

Foreløbig så langt jeg vet, reiser jeg alene fra Gardermoen, men det er to andre som reiser fra Sandefjord.

De skal delta på hvert sitt kurs, så det vil være nordmenn med på begge kursene, så du vil ikke bli alene.

Det er en fantastisk atmosfære på skolen og når vi drar hjem, lengter vi raskt tilbake.

Vil du kikke på de andre kursene ved Arthur Findlay, finner du de i linken under:
https://www.arthurfindlaycollege.org/courses/

Vil du bli med meg?

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg