I dag ledet hjertet mitt meg opp i skogen

 

I dag ledet hjertet mitt meg opp i skogen

Det sa at det ville dit

I dag tok jeg bilen

Jeg visste at skulle jeg gå opp alle bakkene,kom jeg ikke opp hit

Men det er bare et minutt å kjøre

En lang bakke, så er vi der

 

Så lot jeg meg lede og kom til min lille oase her oppe i skogen

Her i denne vakre lysningen hvor energiene er så sterke

Her føler jeg alvene bor

 

Jeg føler fred når jeg kommer hit

Og så tenker jeg hvorfor gjør jeg det da ikke oftere

Nå har det vært så mye regn, så det er vel logisk

Man holder seg mer innendørs

Men i dag skinner solen

Det er varmt, det er sommer

 

Fuglene kvitrer rundt meg

Solen steker meg i ryggen

Det er rett og slett bare herlig

Jeg kjenner hvordan alt faller på plass inni meg

 

På dette lille stedet har jeg skrevet mange ord

Mange innlegg har blitt til her

Det er dette da med bare å la seg lede

Å bare la føttene gå dit hjertet vil

I dag var kroppen litt ivrig, den visste den skulle ut

 

Det var noen gjøremål som måtte unna først

Og jeg følte jeg hadde ikke tid til å spise

Jeg måtte hit opp først

Kanskje er det fordi jeg skal ikke bli her så lenge

Jeg skal hjem igjen og ha lunsj

Jeg bare måtte hit akkurat nå

I dag

 

4 kommentarer
    1. Så nydelig. Jeg har det og sånn, jeg bare må. Og jeg vet ofte hvor kroppen vil jeg skal gå. I dag vil den til det fine fjellvannet, så der skal vi gå nå, Bonnie og jeg. Og jeg har tatt mørkeblå med meg på noen turer i det siste <3

    2. Min matgale verden: Ja, når man begynner å bruke fargene blir man nesten avhengig. Jeg har brukt mye lys blå nå når jeg har hatt mange bestillinger, føler de renser meg for andres energier. Etterhvert er det bare å si fargen, så skjer det noe med kroppen 🙂

    3. frodith: Jeg er som Ingrid Espeli, jeg jukser litt og må da innrømme at det var sist det var finvær, men i dag har jeg hengekøyen på balkongen og boken min, noe som da er helt fabelaktig etter at jeg har vasket til helga. Gubben er borte så jeg lager ikke middag en gang, skal bare steke meg litt pommesfrites for det var akkurat det jeg fikk lyst på nå, skikkelig sånn feriekos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg