Takk, omsorg, glede og kjærlighet

 

Takk, omsorg, glede og kjærlighet

Det er fire av de vakreste ord jeg vet om

Og de ordene bruker jeg som en liten øvelse for meg selv

Det er så fort gjort men å si dem gjør underverker for kroppen

Når jeg våkner om morgenen, ligger jeg med øynene igjen et par minutter

Da sier jeg Takk først og kjenner hvordan det brer seg velvære i kroppen in

Så dveler jeg med takket noen sekunder

Så gjør jeg det samme med omsorg, glede og kjærlighet

Jeg ser for meg hvordan energiene av dem brer seg i hele kroppen min

Det er aldeles nydelig

Slik avslutter jeg gjerne om kvelden også

I tillegg slenger jeg ofte med et par farger samtidig

Da kan det være lys blå energier med takk, rosa med omsorg, gule med glede og grønn kjærlighet

Eller andre farger som faller inn i hodet akkurat da

To til tre minutter når det passer deg

Kan gjøres under toalettbesøk på jobben, på flyplassen, på toget, i reklamepausen når du ser på yndlingsserien din på tv

Når som helst og hvor som helst

Et flott lite verktøy

I dag

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg