Ikke ta til deg det som ikke er ditt eget

 

Du vil dra til deg andres følelser og andres tanker

I det du leser dem, vil du også føle dem

Ikke helt og fullt ut, men i og med at du leser deres energier, vil du og ta noe av det inn i kroppen

Det er derfor viktig å sortere og å rense deg

Be etter du er ferdig om å få renset kroppen din

Det er en fin øvelse for alle som er følsomme

For alle de som trekker til seg av det som er andres

 

Se for deg rent lys og kjærlighet komme inn gjennom kronechakraet ditt

Se det gå gjennom hele kroppen

Be om å bli renset for det som hører andre til

Be også om å få tilbake det som er ditt 

Be om at du blir hel, akkurat som du skal være

På plass i egen kropp, jordet og rolig

Se for deg at lyset går gjennom deg og til jord

Kjenn freden senke seg inni deg

Nå er du på plass igjen

I dag

4 kommentarer
    1. Dette var en god veiledning. Jeg opplever ofte at andre søker til meg. Andre som trenger omsorg og oppmerksomhet. Mennesker som ikke står meg spesielt nær. Og det er utrolig slitsomt. For jeg er jo en empatisk sjel, og klarer ikke å si nei, eller vende den likegyldige siden til. Egentlig er det jo det jeg må. Og oftest får jeg det ikke til. Så neste gang skal jeg be om en renselse som du beskriver her 🙂

    2. Mange kommer til meg med ting også, men jeg er jo litt flatere enn noen andre, som du kanskje har fått med deg…Ikke FLAT, men flat-ERE enn de som tar inn så MYE…så jeg får ikke noe problemer med å høre, samtale om sånt. Får jeg tar det ikke INN.. Så jeg har visst på SELVRENS fra start.. ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg