Hit, men ikke lenger

 

Healingord skrevet på bestilling. Hvis du ønsker å få skrevet “dine” ord, ta kontakt på Lillasjel, her eller på sms 9946 7178.

 

Hit, men ikke lenger

Det står det på den usynlige plakaten du bærer på deg

Du vil helst ikke ha noen for nære

De kan komme til å såre deg

Du husker så altfor godt hvordan det kjentes ut

Å føle seg sviktet og lurt, er vonde følelser

Din private grense er trukket opp

Du verner om kraften din

Du verner den så godt at du ikke bare holder mennesker ute, men du holder deg selv inne

Du planter beina godt i jorden og trekker opp grensen

Du vil ha full kontroll

 

Det er fint å sette grenser for seg selv

Det er noe alle burde lære seg

Men samtidig må du ikke stenge kraften din inne

Når du sender kraften din ut, blir du enda sterkere

Da vokser energifeltet du bærer rundt kroppen

Slik det er nå, har du til dels lukket hjertet ditt

Noen få utvalgte slipper du inn, de andre holder du på avstand

På den måten verner du deg selv, men samtidig går du gllipp av mye fint

Det er når du tør å åpne hjertet ditt at de store, vakre opplevelsene kommer

Det er det som er selve livet

Det å tørre å leve det fullt ut, uten den store fallskjermen du  nå svever under

Det å stole på at man er trygg om man tør å slippe seg løs

Det å overgi seg og ha tro på at det går bra, selv om man snubler i et hull

Det er andre tider nå, du er voksen og selvstendig

Du har så mye som bobler inni deg

Mye kreativitet og glede og ønske om ny lærdom

Du holder dette tilbake, du tør ikke slippe det løs

Du er som en sereptas krukke som holder på å renne over, men du sitter på lokket så ikke noe skal komme ut

Lær deg å lette litt på lokket

Du kan gjøre det i ditt eget tempo, så vær ikke redd

Tiden er inne nå til å vise deg frem, som den du er

Du kan ikke holde tilbake noe mer

 

Du vil oppdage så mange nye gleder

Mange spennende mennesker og opplevelser

Når du først åpner opp, vil de sverme rundt deg som bier rundt bikuben

Du bærer på så mye vakkert, så mye kjærlighet og det sprer seg rundt deg

Altfor lenge har du latt deg selv komme lenger ned på prioriteringslisten

Andre kommer bestandig først

På et vis, føler du at du ikke fortjener det

Du har en følelse av at du har bare godt av å måtte vente på tur

Det er bare tull

Du har satt deg selv på vent lenge nok

Det gagner ingen at du ikke krever din plass og tar hensyn til deg selv

Når du er i din fulle kraft og gir deg selv all den glede du fortjener, vil det være til det beste også for de rundt deg

En av grunnene til at du lukker igjen, er du også er litt redd for det du bærer på

Det er en visdom der som du ikke helt forstår

Du ser hvordan ting henger sammen, du vet det andre ikke vet

Dette skremmer deg litt, så du legger lokk på det

Vi kan si deg at denne visdommen er i alle mennesker

Alle har evnene men ikke alle ser det eller vil vedkjenne seg det

Likevel åpner du mer og mer opp for det, for det er så sterkt i deg at det vil ikke holdes tilbake noe mer

Men igjen, la det komme i små porsjoner

Det er ikke noe du trenger å være redd

Men det du skal gjøre, er å våge å begynne å tro på deg selv

Når du gjør det, vil du få bevis og bekreftelser på at du er på riktig vei

Det vil gi deg stor forbauselse men også stor trygghet i det at det blir riktig

Legg merke til tegnene rundt deg

Det er som om du går på en sti på skattejakt, som et rebusløp

Vær obs på mennesker du møter som forteller deg noe, filmer, bøker og hendelser

Du vil bli forbløffet over tilfeldigheter som klaffer, men det er ikke tilfeldigheter

Det er din vei som åpenbarer seg for deg

Det er din skattejakt, du er på vei til å finne din skattekiste

Den du bærer inni deg og det gleder oss

Legg vekk frykten din, det er ikke noe å være redd

Du vil få hjelp og støtte i valgene dine

De rette valgene vil falle lett, velger du feil, blir du ledet tilbake

Det var våre ord til deg

Vær ikke så redd for å åpne deg for andre

Du er litt redd for å åpne hjertet ditt

Men et åpent hjerte er ikke så sårbart for å bli skuffet, som et lukket et

Legg fortiden bak deg,  finn frem de blanke arkene

Da kan du selv fargelegge og tegne det du selv ønsker

Vi ønsker deg en god reise på veien som er ditt liv

Fine eventyr venter på deg når du er klar for det

 

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg tror dette er første gang jeg er inne på din blogg. Jeg leste to andre innlegg først da jeg kom inn på bloggen din ved at jeg googlet et kurs i mirakler. Jeg kjente at jeg ville lese mer, og denne posten her føles ut som er direkte til meg! Det er akkurat som om det er dette jeg trenger å høre nå. Så spesielt og godt å lese. Det gjorde noe med meg. Jeg kjenner det inni meg…
      jeg vil lese mer på din side, men nå skal jeg la denne summe seg. Tusen takk <3
      Jeg vet ikke hvorfor men noen ord må med i denne melding så da følger jeg hjertet mitt. Jeg fikk en levende sommerfugl i posten min en gang. Den lå gjemt i noe reklame hvor jeg hørte en forsiktig rasle lyd. Jeg slapp den ut på bakken hvor den sto lenge, helt til jeg lukket døren. Jeg måtte se kort tid etterpå og da var den fløyet. Så jeg fikk lyst til å si til deg at det kommer en symbolsk sommerfugl med posten til deg. For denne historien føles som noe som skal til/for deg.. jeg vet ikke men nå føles det roligere inni meg. Takk for at jeg fikk lese disse ordene i dag :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg