Du er sterkere enn den sterkeste løve


 

Du er sterkere enn den sterkeste bjørn

Du er modigere enn den modigste løve

Nettopp derfor kan du bruke de som dine kraftdyr

De er der for deg ved din side

Du ser det bare ikke selv, min venn

Du ser det ikke selv

Hvis du summerer opp alle opplevelser du har hatt

Bruk et papir og skriv de ned

Alle kamper du har kjempet

Alle humper du har falt ned i

 

Ser du ikke selv hvor sterk du har vært

Du har klatret opp igjen hver eneste gang

Du har klort deg fast og kjempet

Ja, noen ganger blir man motløs

Klart man blir det

Tungt kan det være

Tøffe tak å hanskes med

Men du har klart det

Nå må du bare se dette selv

Du må se hvilken kraft du innehar

 

Så må du lære deg å stå i den kraften

Fjellstøtt

Alle svarene har du inni deg

Lytt godt

Ikke bry deg om alle andre

De vil ha et ord med i laget

Men det er du som er sjef i eget liv, kun du

Du vet best hva som er best for deg

 

Nå skal du øve deg på å åpne hjertet ditt igjen

Tørre å elske, tørre å leve, tørre å være deg

Du bærer på så mye visdom

Du må bare se det selv

Ha tro på deg, ha tro på den du er

Bli den personen du er ment til å være du vakre sjel på jorden

Vis deg frem

La oss se deg

La oss se deg skinne

Da setter du deg selv fri

Da kan du starte livet for fullt, sannferdig, som den du er

I dag

 

 

18 kommentarer
    1. Det er så flott at du gjør dette! Ordene treffer meg midt i hjertet i dag også, og de taler til meg. De taler sikkert til deg også! Jeg trenger disse ordene nå, for det er akkurat som om livet kommer i reprise og alt er i opprør inne i meg. Så blir dette nesten en bekreftelse som er med på å styrke meg i forhold til små og store valg jeg står overfor!! Så igjen : Takk for at du tør!! <3

    2. karidansen , Tusen takk, jeg blir så glad, for jeg tør ikke egentlig. Men jeg tillater meg ikke å tenke på det. Jeg vet jo ikke om jeg treffer riktig men ja det treffer flere av oss midt i hjertet og det er kanskje det som er drivkraften. Jeg vet egenltig ikke hvorfor jeg tør. Jeg har kanskje en tillitt til at jeg hadde ikke fått hverken ideen eller ordene hvis det ikke var nytte i det liksom. Det er sånn jeg lar meg lede. Jeg skulle ikke heale, men plutselig gjorde jeg det likevel. Jeg skulle ikke ha healingrom hjemme men så hadde jeg det plutselig likevel. Det er noe eller noen som liksom dytter meg fremover på et vis. og hadde du sagt det til meg for 10 år siden at jeg skulle gjøre sånne ting, så hadde jeg ledd meg i hjel tror jeg <3 Så sånne tilbakemeldinger som din nå, gir meg stor glede og en trygghet på at dette er noe jeg må fortsette med for det er healing i ordene når man leser de <3 Så igjen tusen takk <3

    3. Jeg tror det er viktig at du ser på det som at du er en kanal for noe/noen………og at du slipper det til! Jeg skjønner at det er å gå utenfor komfortsonen, men hvis vi aldri gjør det,så kommer vi ingen vei!
      Dette var viktige og styrkende ord – som ga veldig gjenklang i meg i dag! Så igjen – takk! <3

    4. Fantastisk skrevet atter en gang:) Du treffer nok mange vil jeg tro. En trøst for meg i alle fall:) Ha en strålende dag:) Tusen takk fine du:)

    5. Ja, det er lett å bli gående å tråkke, og litt bør man nok tråkke…det kjenner jeg at JEG bør…for jeg må ha ro og trygghet for å bli kreativ…Altså ha en viss trygghet for å gå ut av komfortsonen også…Men man må åpne litt opp for nytt også, for å komme seg videre i livet 🙂 Fine ord 🙂

    6. frodith: Ja, jeg må og ha ro og trygghet og det har jeg, men jeg trår litt utenfor komfortsonen med å legge ut ordene til mennesker jeg ikke kjenner, men jeg vet bare at det er noe jeg må gjøre 🙂

    7. Det er så bra skrevet. Her er absolutt noe å ta tak i! Men ikke bare lett å bare være seg selv fult og helt, uten å tenke på hvordan det blir mottatt. Ha en fin helg 🙂

    8. Når jeg leste det her en gang til nå på morgenen så begynte jeg å grine:) Du treffer veldig godt med ordene dine:) Jeg ønsker deg den aller beste dagen fineste du:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg