En repriseutstilling

Det er vel ingen som har fulgt Lillasjel som har gått glipp av Tina Klitgaard Eriksen

Etter at jeg fikk avtale med henne, har jeg nok vært litt hekta

Jeg innrømmer det gjerne

Jeg elsker bildene hennes rett og slett

Ta dere gjerne inn på hennes side og ta en titt

http://www.123hjemmeside.dk/tinaeriksen

Jeg gir dere et lite gjensyn med noen av dem her.

Vil dere se flere, er dere også hjertelig velkommen til å like siden min

www.facebook.com/Lillasjel

På instagram marianntokle

Hjertelig velkommen

I dag

 

6 kommentarer
    1. Hun har en fin strek og en lett pensel, og komposisjonene er gode med vakre farger. Passer veldig godt til dine positive ord og vers med livskunnskap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg