Sjøene venter på deg, lille venn

Jeg sier jo alltid at jeg blogger til meg selv

I dag er det virkelig til meg selv

Bilder hentet fra Google

 

Sjøene, lille venn

De venter på deg

De ligger der og glitrer

Venter på at du skal komme

De innehar en magi som vil påvirke deg

Rense energiene dine

Gi deg ny kraft

Åpne opp kanalen

Sjøene, lille venn

De er magisk

 

Havet, lille venn

Det ligger der og venter på deg

Dråpe for dråpe

Sammen danner de havet

Vannet, lille venn

Vannet innehar mektige krefter

Det finnes ikke sterkere energier enn de som vannet bærer på

Nå er du snart klar, lille venn

Vi  har forberedt deg

Det har du kjent på kroppen, ikke sant

Vær nå tålmodig

Ikke ha så store forventninger

Det som skjer, det vil skje

Det er ikke alt du vil forstå eller kjenne

Likevel er det magi

I dag

 

Om det er denne turen kroppen min venter på, eller om det er havet, det vet jeg ikke, men den venter ihvertfall med glede.

http://www.ibiza-spotlight.com/activity/can-marca-caves

 Caves of Can Marca: Marvel at the natural beauty of underground caves with special effects of water, sound and light.

uthampton, EnglandTil sjøs Til sjøs Gibraltar, StorbritanniaMalaga, SpaniaTil sjøs Villefranche (Nice), FrankrikePalma de Mallorca, SpaniaPalma de Mallorca, SpaniaIbiza, SpaniaTil sjøs Cadiz (Sevilla), SpaniaTil sjøs Til sjøs Southampton, England – See more at: http://www.royalcaribbean.no/#!/criteria/skip/search?ships=AN&destinations=&months=7-2015&dates=&lengths=1-99&children=0&adults=2&seniors=false&ports=&visitingPorts=&priceRange=&handicapEquipped=false&gateway=C-O&fromDate=&toDate=

Jeg har vært på grottetur før. Jeg har et snev av klaustrofi, men i og med at det ikke er så trangt i disse grottene, går det helt fint

http://lillasjel.blogg.no/1382263968_coves_de_sant_josep_v.html

Etter at jeg leste Hulebjørnens klan, ble jeg fascinert over disse grottene de bodde i.

Steinalderroman om Ayla, en Cro Magnon-jente som er blitt skilt fra sitt folk under et jordskjelv. Hun blir adoptert av Hulebjørnens klan, neandertalere som i generasjon etter generasjon har bodd i huler, tilbedt sine skytsånder, sanket planter og drevet jakt.

Lugaren min ser dere, den er helt foran, fremover. andre rekke fra toppen , bindu nummer to fra venstre 🙂 Snart titter jeg ut av det vinduet 😀

Anthem of the Seas: Southampton, England – Til sjøs – Til sjøs – Gibraltar, Storbritannia – Malaga, Spania – Til sjøs – Villefranche (Nice), Frankrike – Palma de Mallorca, Spania – Palma de Mallorca, Spania – Ibiza, Spania – Til sjøs – Cadiz (Sevilla), Spania – Til sjøs – Til sjøs – Southampton, England

 

#cruise #Middelhavet #Southampton #Ibiza #havet #sjø #grotter

Southampton, EnglandTil sjøs Til sjøs Gibraltar, StorbritanniaMalaga, SpaniaTil sjøs Villefranche (Nice), FrankrikePalma de Mallorca, SpaniaPalma de Mallorca, SpaniaIbiza, SpaniaTil sjøs Cadiz (Sevilla), SpaniaTil sjøs Til sjøs Southampton, England – See more at: http://www.royalcaribbean.no/#!/criteria/skip/search?ships=AN&destinations=&months=7-2015&dates=&lengths=1-99&children=0&adults=2&seniors=false&ports=&visitingPorts=&priceRange=&handicapEquipped=false&gateway=C-O&fromDate=&toDate=
6 kommentarer
    1. Tittet så vidt på linken. Det ser jo magisk ut. Skjønner at du gleder deg. Vi skriver vel alle for oss sjøl, og så er det koselig at andre vil lese noe av det vi skriver. Det er mye egenterapi i å sette ord på tanker og følelser synes jeg! 🙂

    2. Grotter er magiske! Jeg har vært i flere i Italia, Slovenia og Østerrike. Skjønner at du gleder deg til å dra på tur med denne båten! Det blir nok supert. 🙂

    3. Jeg har lest de bøkene mange ganger. Fikk den første da jeg var 21. Jeg har ventet og ventet på de etterhvert som de kom ut, og jeg har lest de gamle før de nye hver gang de kom ut.
      Den siste boken var jeg ikke fornøyd med.. Noe gikk liksom galt der.
      Ellers har jeg levd meg inn i alle sammen, og Ayla var en fin fortelling alt i alt med masse viktig informasjon om hvordan vi levde før.
      Nydelige bilder, og vann er veien for fri flyt.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg