Jeg har noe som kun er min

Jeg har noe som kun er min

Det er sjelen min

Den kan ingen andre eie

Det er min oppgave å verne den

Blir jeg sjelløs, da er jeg ingenting lenger

Hva gjør jeg da på jorden

 

Sjelen min har kun et ønske

Det er fred

Fred i sinnet mitt

En velgjørende fred som fyller kroppen min

Det innnebærer og at jeg føler fred ved tunge avgjørelser

Jeg vet at jeg har tatt det rette valget

Alt er nemlig ikke bare solskinn og glede

Det vet vi vel, vi som har vandrer her en stund

Derfor er det ekstra viktig å finne fred med det som skjer

Fred må vi og finne med det som har skjedd

Det andre har påført oss av smerte

Vi må være villig til å la det gå

 

Frykten banket på døren

Troen åpnet

Det var ingen der

I dag

 

2 kommentarer
    1. Nydelig..
      Jeg har troen på vandring… At vi skal igjennom flere kropper før vi til slutt finner fred…
      Om det stemmer vet jeg ikke, men jeg tror. Vi skal gjøre alt som er tiltenkt før det til slutt ikke er mere.. Der stopper tankene mine, og med det har jeg fred i sjelen min.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg