MER SVADA FRA I GÅR

I går tok jeg litt for meg alle disse uttrykkene jeg elsker å bruke

http://lillasjel.blogg.no/1418808102_tkeprat_og_svada.html

Men som mange blir så inderlig lei av

Det å finne seg selv, følge hjertet og finne sitt indre lys

Svada og tåkeprat sier noen

Jeg har stor forståelse for det

Jeg står nå så stødig i egen kraft at jeg tenker mest på hvordan jeg selv har det

Så får andre gjøre som de vil

Jeg tar derfor opp igjen tråden fra i går

Og jeg er fortsatt opptatt av å finne meg sjæl

 

Når vi så har satt oss selv fri og funnet oss selv

Ja, da kan vi slå oss sammen

Da blir vi en festlig gjeng

Da har vi respekt for hverandres ulikheter

Ja, vi omfavner det at vi er ulik

Vi drar veksel på at vi har hver våre sterke sider

Og vi ler sammen av de svake sidene våre

Vi kan tørrre å åpne oss

Vi kan vise den sårbare delen av oss

Vi kan rett og slett ha det godt sammen med andre

Hva er vel bedre enn å være totalt avslappet og deg selv sammen med andre mennesker

Vi trenger ikke være redd for tråkke noen på tærne

Ingen blir fornærmet uansett hva man sier

Man kan senke skuldrene og bare kose seg

Det er så fint

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg