HIPP HIPP HURRA

Ja, jeg roper hurra

Jeg roper hurra for alle spørsmål jeg får

Spørsmål fra alle de som nå smaker på gleden av å åpne opp

Åpne opp for sansene sine

 

Det er så fint

Jeg hadde en flott helg forrige helg

Alternativmesse hele helgen, tre dager til endes

Det kommer mer rapport fra den etterhvert

Mye skjedde inni meg den helgen

Sansene er enda mer skjerpet

Det er det som er så fint

Vi åpner mer og mer opp

 

 

Mange er ikke klar over det enda

Mange stritter imot

Det er helt ok, for alle må få åpne opp i sitt tempo

Man skal ikke gjøre noe som føles feil inni en

For de som har spørsmål, ta gjerne kontakt

Jeg er på facebook og kan nås

Jeg har ikke noe fasitsvar på noe som helst

Jeg svarer fra mitt hjerte

Noe blir feil for deg, helt sikkert

Men da tar du det som en lærdom i å finne din vei

Det er det aller viktigste

Finne ut hva som er riktig for deg

Det jeg kan si et at det er en fantastisk reise

Åja, det kan og være tungt til tider

Ofte kan vi ta inn også andres sitt

Det å skille mellom hva som er vårt og hva som er andres, kan være litt trøblete

Det kan og være tungt å dale ned igjen i energier, for det gjør vi og til tider

Det er en litt berg og dal bane følelsesmessig

Men er du nysgjerrig, har du lyst til å lære, så kast deg uti det

Eller ta det med museskritt

Alt er opp til deg selv

Når du har bestemt deg, vil du bli forbløffet over hvordan tegnene daler ned

Du blir hjulpet frem

Du ser at mye du tror kan være tilfeldig, neppe kan være det

 

 

Hipp hipp hurra for åpenheten

Hurra for at vi har lov til å tenke selv

At vi kan følge hjertet vårt

La de som ikke tror, få  være i fred

Det er ikke din oppgave å være misjonær

Du skal ta hånd om deg selv og kun det

Man skal ikke påtvinge noen sin sannhet

Men dele med de som ønsker det

Hipp hipp hurra

Kanskje vi snakkes

I dag

 

6 kommentarer

Siste innlegg