VET DU DET SELV

 Den åndelige utviklingen er på full fart frem

I media blir man latterliggjort og mobbet

Aldri har vel noen vært mobbet for sitt livssyn før

Ja, ihvertfall ikke i Norge de siste hundre årene

Er man kristen er det ok

Er man buddist er det ok

Hindu eller ateist, helt ok

Men tror man på at energiene ikke kan tas livet av, ja da skal man henges ut

Gapestokk i full offentlighet

Ihvertfall hvis du er av kongelig familie

Janteloven trår til for full styrke

Her er en vi kan sette i gapestokk

Og avisene selger som hakka møkk

Ja, dere skjønner vel at det er derfor

Gjør dere ikke

Og så har vi de som er så sint da

De er så sint at de holder på å sprekke

De mener jo at man blir lurt

Ja, blir man lurt

Hvis man går inn i noe med åpne øyne, blir man da lurt

I mine øyne blir man ikke det

Og hva med å prøve ut litt selv først for å se om det kan være noe i det med energier

Istedenfor å latterliggjøre det man ikke har greie på

 

 

Det sies at man forstyrrer de døde

Ja, hva tror de da

Tror de at man vekker de opp fra en søvn og maser på dem

Dessuten hvordan kan de forstyrre dem, hvis det er umulig å få kontakt med dem

Det er jo ikke sånn det foregår

For det første er det slett ikke alle som har gått over man får kontakt med

Men de som vi ha kontakt de kommer til en

Man kan ikke mase dem frem

 

Hvis jeg skal ha en husrens vet jeg det gjerne flere dager i forveien

Hvorfor det

Jo fordi de kommer til meg de som skal hjelpes over

Her en helg kjente jeg energiene tynget meg ned i stolen

Jeg sa til meg selv at nå kommer det visst en husrens

Mandagen kom den og den var stor

Et helt område skulle renses

Det hadde vært en ulykke der i en gruve og mange hadde mistet livet

Energier hang igjen

 

 

Ja, jeg mener ikke at alle skal tro på at dette stemmer

Men hvorfor ikke heller være åpen til andres tro

Og det skal jeg si dere

Nå åpner en etter en opp for disse sansene

Også de som ikke tror

De kjenner en tyngdefølelse i kroppen

Det suser og piper i ørene

De svimler og har hodepine

Det kjennes ut som de trøtte

De har dårlig konsentrasjon

De surrer rundt uten helt å få tak i hva de holder på med

De er gjerne  nedstemt uten grunn

Det klør over hele kroppen

Hvorfor

 

Jo, kroppen er i endring

Frekvensene i energiene øker

Du har lagd en avtale før du kom hit om at du skulle åpne opp

En avtale du bevisst ikke er klar over

Mange har gått veien først og åpnet opp

Ryddet veien for de hordene som nå kommer etter

Snart så blir det å bruke sansene sine den helt naturligste ting

Vær klar over at du bruker bare en bitteliten prosentdel av hjernen din

Dette vil endres

De generasjonene som kommer bak oss, de kommer til dekket bord

Kroppene deres vil være mer utviklet av fra barnsben

Vær klar over hvor mange barn det er som tar inn energier allerede

De har mareritt om natten

De ser ting som vi ikke ser

 

Så tenk litt over det

Har noe endret seg de siste årene med din kropp

Er magefølelsen din sterkere

Reagerer du lettere på mennesker

Hvem er det du liker og hvem du tar avstand fra

Ser du lettere sammenhenger enn du gjorde før

Man blir faktisk mindre lettlurt for man klarer å skille mellom hva som er ekte og hva som er falskt

Man tar mer og mer avstand fra de energiene man ikke liker

Uten helt å  vite at det er derfor

Vi er på full fart frem alle sammen

Selv om dette bare er mine tanker

Du skal få ha din tro men la meg få ha min

I dag

 

ps. Og hvis du går rundt og hangler, så sjekk hos legen først. Ikke gå rundt og tro at du er i åndelig utvikling uten å sjekke ut det fysiske.

 

 

6 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder hun Katrine syrdal har. Og teksten din matcher så flott som vanlig. Jeg lar alle få ha sint tro i fred, og alt som virker rett for EN, skal folk følge synes jeg. Og ingen bør blande seg i det, eller henge ut..selv om man ikke ser ting på nøyaktig samme måte.. Jeg tror veldig ofte snakker man NESTEN om de samme tingene, man bare definerer og kaller det forskjellige ting. Og det er vel sånn med dette som med alt, ting man ikke kjenner og ikke føler seg en del av selv, er mange redd. Og går i angrep, for å skjule sin redsel. Jeg lar ALLE folk få være i fred med sin tro, uansett om det er engler eller Allah som er troen 🙂

    2. Ja så lenge det ikke er snakk om ondskap, men å gjøre godt. Kathrine forer meg med bilder når hun vet at hun har noen jeg kan bruke og hun er den som har de bildene som egner seg best til åndelige tekster, så jeg setter stor pris på hennes bidrag:) frodith:

    3. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på bildene mine,jeg liker godt å ta bilder, og synes det er gøy at Mariann kan bruke de til passende tekster som gir oss mening :)) skulle noen være interessert i å se flere bilder kan det sees på Foto.no noen av dem. Eller om du ønsker å kjøpe ett så si ifra:))
      energi hilsen fra Kathrin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg