ALLE DISSE ÅRENE

 

Det tisler, det visler

Det suser rundt meg

Det store lønnetreet leker med vinden

Det snakker til meg

Ja, nå er det stort

Stort og flott

 

Hvorfor har jeg ikke hørt det før

Hørt hvordan det hvisker til meg

Kanskje har jeg ikke tatt meg tid

Kanskje har jeg rett og slett ikke lyttet

 

Full av energi står det der

Deler ut til alle som vil ha

Raust svinger det på sine greiner

Vibrasjoner

Hjelper til med å spre energiene ut i verden

Bittesmå vibrasjoner

Kjenner du det

 

Akkurat nå leker det med sommervinden

Det hvisker og tisker

Frinn fred, finn fred

Ta deg tid til å lytte

Stopp opp litt

Prøv å være i nuet

Akkurat nå

 

 

Det hvisker meg minner

Fra barna var små

Alle årene det har stått der

Uten å gi seg til kjenne

Som en beskyttende kappe mot vær og vind

Stille, stille, hvisker det

Lytt til hva jeg har å si

 

Alle årene

Hvor er de blitt av

Vi haster avgårde

Vi jager avsted

Stadig venter vi på det som skal komme

Alle disse årene

Alle disse dagene som kom og gikk

Kanskje det er på tide å stoppe opp litt

Ta seg tid til å lytte

Lytte til de stille, hviskende tonene

Melodien som forteller meg om årene som har gått

Kanskje bør jeg stoppe opp litt og lytte

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg