MEN LILLE PIKE

 

Men lille pike

Min lille lille pike

Jeg ser en liten tåre på ditt kinn

Er du lei deg kjære

Hva er det med deg

Hva lengter du etter

Hva søker du

Vet du ikke sier du

Har du gått deg vill

Hvordan da gått deg vill

Vet du hvor du er hen

Ja

Vet du hvor du skal

Ja

Men hvordan kan du så ha gått deg vill

 

 

Veien er så lang

Den har så mange kriker og kroker

Jeg kommer to skritt frem for så å oppdage at jeg står på samme plass

Jeg føler jeg aldri kommer frem

Og det enda jeg vet at klart at jeg kommer frem

Jeg må jo det

Jeg har jo ikke noe valg

Kan du hjelpe meg videre, tror du

Jeg har gått meg bort

Gått meg bort i jungelen av tanker

De er over meg og under meg og overalt

Jeg får ikke fred

De forstyrrer meg så jeg finner ikke veien

Kan du hjelpe meg

 

 

Klart jeg kan hjelpe deg

Jeg er jo her

Akkurat her ved siden av deg

Kjenner du ikke at jeg holder deg i hånden

Kjenner du klappet på skulderen

Kjenner du at du puster og at hjertet ditt slår

Det er alt du trenger å vite akkurat nå

Jeg er her

Du er på riktig vei

Du har ikke gått deg bort

Du er akkurat der du skal være

Til akkurat rett tid

Akkurat nå

Stol på det du lille pike

I dag

 

4 kommentarer

Siste innlegg