DE NÆRE TING

Vi snakker ofte om de nære ting

Men like ofte tenker vi at det er litt oppbrukt

Litt sånn svada snakk, klisjeer

Det er de store drømmene vi liker best

De store opplevelsene

Jeg liker godt bilder av detaljer

Macrobilder, tatt på nært hold

Det er fint å bli minnet på de små miraklene rundt oss

Det er ofte de som er aller vakrest når det kommer til stykket

Men vi må se dem, ikke bare fyke forbi dem

Likedan er det vikrig å analysere litt rundt oss i hverdagen

Hva er det vi gir fokus

Er det negative ting som skjer som vi trenger å se litt på

Bryr vi oss med bagateller som kan kastes

Greier vi å se hva som er viktig

Greier vi å se hvordan vi selv påvirker det som kommer til oss

Gir vi ut negativitet, kan vi ikke forvente at folk sender oss sine fineste smil

Av og til kan det være lurt å se litt på hvordan vi selv er

Jeg har selv vært litt nede denne uken, i humør

Det hender seg jo at vi er det

Det jeg oppdaget var at da dro jeg innpå meg mer bekymringer

Det ble mer å være i dårlig humør for

Vi blir magneter

Ja, jeg vet at mange ikke tror på dette, men jeg gjør det

Jeg ser det i hverdagen min, mer og mer tydelig

Når jeg er i positiv modus, da sklir alt lettere, bekymringene er mindre

Alt flyter på en måte avgårde på en positiv måte

Det er loven om tiltrekning

Det vi fokuserer på, det får vi

Det kan derfor være på sin plass med en liten analyse

Hvordan er du selv mot andre

Hvorfor får du tilake det du gjør

Hva er viktig å fokusere på i hverdagen

Er det negativitet der du kan kaste

Ha fokus på den gode løsningen, ikke på problemene

Send ut gode tanker

I dag

4 kommentarer
    1. Det er sant alt du sier. Vi må være flinke til å se skjønnheten i detaljer rundt oss.
      vi haster som regel ofte at vi glemmer å se, føle og sanse. I hvert fall meg:)
      da jeg begynte.med fotografering, har jeg blitt oppmerksomt på detaljer rundt meg. Da ser jeg får å se;)
      En fin påminnelse.
      ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg