SMOOTHIE ALA MARIANN

Jeg er blitt smoothieavhengig

2 glass pr dag som mellommåltid

Jeg lager nok til to dager

Blåbær, jordbær og smoothismix. Har jeg fersk banan eller ananas bruker jeg det, men det hadde jeg ikke denne dagen

Linfrø, gresk youghurt, sitron, appelsin

 

Blodappelsin, derfor er de røde. Jeg har først i det som ikke er frosset.

2 ss linfrø(godt for magen og kroppen), 2 appelsin, sitron, 4-5 ss youghurt i blenderen

Mens det godgjør seg, har jeg ei halv pakke jordbær og en fjerdedels pakk smoothiemix, i en skål, noen sekunder i mikroen

Dette fordi blenderen min ikke er så god

Jeg har i ei halv pakke blåbær og deretter jordbær og smoothieblandingen og lar det gå til det er fint nok

 

Her er det masse antioksydanter og vitaminer og det er innmari godt. Demper og søtsuget etter godterier

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20962496)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20962496)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

 Følg Lillasjel på facebook:https://www.facebook.com/Lillasjel

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg