Rhodos mai 22, dag 6


En ny dag i solen.

Litt mer vind men fint å ligge på stranden så vi tok turen dit.

Tripp trapp, ned trappene.

Knærne mine er ikke glad i trapper og de roper litt høyt for hvert trinn, men jeg kommer både ned og opp og da er det vel ingenting å klage over.

Der ser jeg jo havet.

Da er det bare å prøve å brette seg ned.

Styrketrening de lux men denne gangen greier jeg både å legge meg ned og reise meg igjen, uten hjelp, så det virker som om kroppen er bedre enn i fjor.

Wow, det kom noen store bølger.

Aldri om jeg skal uti der.

Jeg er litt lei av de samme kjøttbitene på grillen, så i dag gikk jeg for kald buffet.

De ser jo så fristende ut de små lekkerbiskene.

Det smakte helt ok.

To biter sitronterte.

 

Vi tok en liten spasertur langs strandpromenaden.

Der ble en fin tur.

Vi gikk ikke så langt for det var ingen pitstop der.

Vi var usikker på hvor langt det var.

Når vi googlet etterpå, ser det ikke så langt ut, så kanskje neste gang.

 

 

 


Det var deilig å gå der det ikke er stor trafikk.

Se der er det forsynemeg et troll som har blitt til stein.

Inni denne lille kirken, var det bilde av en kvinne. Oppe ved veien et annet sted, var det et lignende minnesmerke. Muligens de bygger slike der noen har omkommet.

 


En fin tur ble det.

Nå har vi bare to dager igjen og en dag skal vi i gamlebyen igjen, så vi får se om det blir en ny tur på denne stien, til Ixia.

 

Vi venter på selskap.

 

Her ankommer de med stil.

 

Jaggu ble det dessert i kveld også. Har vel snart brukt opp dessertkvoten for i år. Den i det store glasset var veldig god, det lille glasset var ikke noe særlig og eclair tror jeg bestandig er bedre enn det egentlig er.

 

Vi er veldig glad vi ikke booket oss inn på nabohotellet. I og med at det er litt vind her, ville det blitt gjennomtrekk på rommet. Hadde nok ikke hatt bruk for aircondition da, tenker jeg.

Ved middagen i dag ble vi nesten dødelig fornærmet når kelneren spurte om det var første dagen vår. Her strever vi for harde livet å bli brun og så er vi fortsatt så hvit at de tror vi akkurat har kommet. Uffa meg, hihi.

 

 

Her kommer noen fine eksempler på parkering her i byen.

 

 

Innkjøring forbudt ja.

 

Da avslutter vi kvelden på Veto igjen. En drink og så hjem.

Det ble litt latter kan du si, når gubben fikk servert dette glasset.

God natt og takk for enda en fin dag.

4 kommentarer

Siste innlegg