Ojoj, helt svett jeg

 

Du verden, timeplanen fylles her.

Jeg booker hotell og tog og parkering og gud bedre.

Det blir nok aktiviteter i år også.

Ingen cruise er så langt planlagt, for prisene er altfor høye.

Australiaturen vi booket for januar 24, er omtrent 40% dyrere nå.

Enda godt vi bestilte når vi gjorde.

Men det blir masse annet rart i år.

Vi starter lørdag 18. februar.

 

21.februar blir det Moldetur, gubben til øyelegen, jeg som selskapsdame. Det tror jeg høres ut som en av de mer spennende titler jeg har, gjør det ikke?

 

22.februar kjører vi andre veien, mot Ålesund. Da skal vi på ultralyd.

Jeg lo når jeg snakket med noen her forleden som syntes to timer var langt å kjøre. Vi synes jo det er en liten svipptur.

Da skal vi reise sammen med venner og ut for å spise middag.

Vi tar en slik ultralydhelsjekk ca annenhvert år.

Da sjekkes de fleste organer i kroppen, men ikke alle.

 

3. mars har jeg invitert til selskap med enkel bevertning, samle litt familie

 

 

12.mars er det barnedåp. Da skal lille Ella få navn.

Ja, i familieselskaper blir ikke dere invitert 🤣🤣

Men…..

 

 

Så dukket denne opp:

Jeg sendte den til gubben og sa at du så den vel, men vi skal vel ikke dit, det er langt til Larvik. Hvis du har lyst, så kan vi vel det, svarer han. Hmmmmm. Men er du ikke kvisam å kjøre så langt, spør jeg. Det er jo 65 mil eller noe sånt. Nei, er du det du da, får jeg til svar.
Det er da sikkert gøy, sier jeg. Bestilte hotell 15.-17. mars. Og vi hadde så mye poeng at vi fikk begge nettene gratis.

 

 

Hei Mariann!

Onsdag 15. mars er det lanseringsfest for Myriam i Larvik.

Jeg hører du og din mann kommer, så bra!

 

Har dere lyst til å komme hit til Lofterød – til mitt bokhus – dagen etter på en kaffe?

 

Så kom denne invitasjonen fra bokinspirator Liv Gade. Det blir gøy.

Ikke nok med det, men god venninne kommer fra Porsgrunn og besøker oss.

Dette blir nok jubeldager.

 

Så er det hjem, sendte gubben ei uke på jobb og så på tur igjen.
Geiranger 24-26. mars. Dit skal dere få være med. Årsfest Veidekke. Ja, ihvertfall i ord og bilder. Jeg tror ikke Veidekke betaler for andre enn de ansatte. Fra fredag til lørdag, betaler vi selv. Da blir det femretters italiensk meny.

 

I dag bestilte jeg hotell i London, for en av årets store opplevelser.
15~22. april, Svensk uke, Arthur Findlay spiritual college.

Har du lyst til å bli med, så send en melding.

Vi øver på ulike ting, litt av hvert, healing og mediumskap.

Mia Ottosson, kursorganisator og det er svenske tolker, så er du ikke komfortabel med å jobbe på engelsk, kan dette være noe.

 

Äntligen är vi samlade igen, mitt eget “dreamteam”

Will du ha en upplevelse för livet? Vill du lära dig mer om din egen förmåga, intuition, healing, trans eller medialitet i goda vänners lag med ett fantastisk lärarteam. Då är detta veckan för dig.

Här har du som är helt nybörjare eller kommit en bit på vägen eller faktiskt redan jobbar som medium i någon form chans att lära dig mera eller stretcha dig och din förmåga vidare.

Begränsningarna sätter du själv.

För er som aldrig varit på AFC förut, ni kommer förmodligen gå vilse i korridorerna och njuta av atmosfären och undervisningen och för er som varit här förut vet att det alltid är som att komma hem.

Detta fantastiska ställe med fantastiska lärare brukar göra denna vecka till något som bara kan upplevas på plats. Där likasinnade möter varandra och man brukar finna vänner för livet.

Denna vecka kommer varvas med föredrag, lektioner, praktisk arbete, meditation och naturligtvis andlig afton i AFC´s fantastiska sanctuary.

AFC erbjuder vad inget annat ställe gör. Lärarna på AFC har många års erfarenhet som de   delar med sig av.

Här finns gedigen kunskap om de olika områdena och människor från hela världen åker hit för att lära och utvecklas. Här brukar man finna kvalitet som sällan skådas någon annanstans när det kommer till Spiritualismen och vad den erbjuder.

 

Blir du anpusten eller? Her går det i ett.

6. mai samles familien til nytt. Da er det Ellas storebror Lucas, som skal konfirmere seg.

 

 

 

 

20 mai, Rhodos

Tilbake til Rhodos. Til Sissel og Stavros på Red restaurant. Og kanskje treffer vi Laura igjen på vår andre stampub, Veto bar.

Der ser ut som det holder på å bli en tradisjon dette, en tur til Rhodos by, hvert år.

 

 

Så kommer vi til juni. Tror det var den 18.

Litt usikker. Det var egentlig stengt den dagen, men de er fullbooket og trodde derfor de kom til å ha åpent.

Vi fikk nemlig et gavekort fra våre barn til Brimiland til jul i 21.

I fjor fartet vi så mye, så da ble vi ikke ferdig til å bestille, men nå skal det bli.

Det blir nok en spesiell opplevelse.

 

1. juli drar vi hit sammen med de besteste i hele verden.

Barnedåp, konfirmasjon og ferie, sammen, det blir fantastisk.

Ei uke i Ebeltoft og vi bestiller fint vær.

 

Resten av juli og hele august står åpen.

Men vi venter og ser.

Godt mulig vi planlegger noe etterhvert, kanskje hopper på en sydentur eller noe.

 

 

Men så blir de høst og en ny tradisjon.

Krimhelg på Osterøy 29. september.

Det kan du være med på, hvis du liker å lese krim.

Da samler Bent Raknes, politi som forteller fra virkelig etterforsking og forfattere som forteller om sine bøker.

Kjempegøy er det. Vi storkoser oss både gubben og jeg.

Programmet er ikke frigitt enda.

Gunnar Staalesen sa når jeg møtte han i fjor høst at han hadde tenkt seg dit i år.

Vi får se om han dukker opp.

https://facebook.com/events/s/krimhelg-2023/738700560915372/

 

Jeg satser på at det blir flere bokmøter. Jeg har tro på en tur til Trondheim igjen, slik jeg var i fjor.

 

 

Nå har vi kommet til oktober.

Da stikker jeg av til England igjen. Transekurs. Dette kurset har ikke tolk. Men det kommer folk fra hele verden og det er mange som ikke er stø i engelsk, men det går fint. Ta kontakt hvis du vil være med. Jeg er ikke sponset men hjelper gjerne til.

Trance, a Deeper Meaning

Join Eileen and her team of inspiring tutors, together bringing you an offering of dedicated support. To enable, encourage, and nurture the natural progression of your innate potential within the trance states.

The trance states can be described as a graceful surrendering to the spirit. Rarely, if ever, does this most sensitive of states develop in an instant, but rather is a moving of the mind towards a deeper blending and oneness. A blending with the power of great souls, whose presence is pure love, where we are able to glimpse the eternal.

Throughout the history of Spiritualism, the voice of the spirit has been the source of insight, healing, prophecy and knowledge. Within the trance states our mediums have performed miraculous healing, defied the logic of more rational minds, conveyed proof of life eternal, and have used every form of creative expression. To reveal the lengths of what can be achieved when surrendering to a limitless power.

The ethos of the week will be on creating a supportive environment to foster greater growth, and trust in ourselves and the spirit. Free from the need to compete, we are able to just be! Then, it becomes possible to simply allow, enabling the intelligence of the spirit to be expressed.

Course contents:

  • Find out what meets the criteria of trance?
  • Understanding your sensitivity and responses to spirit influence.
  • Creative expression and the altered states.
  • Explore the many roles of trance mediumship.
  • Experience trance demonstrations
  • Find out how to move beyond the distractions created by the mind.
  • Trance healing

If you feel a deeper calling to explore and experiment within the trance states, maybe it is time to listen to the still small voice of the spirit and unlock the door of your potential.

 

Det tror jeg blir ihvertfall siste utenlandstur, for i januar 24, venter New Zealand og Australia.

Men jeg blir jo svett bare av å planlegge jeg.

Her er det hardt program, stort sett hele året.

Jeg vil nok ikke mangle noe å skrive om.

Det er jeg sikker på.

Stor glede og forventning.

Og tror du vel ikke, at jeg har lurt gubben til å gjøre noe, han slett ikke hadde planlagt, hadde det ikke vært for meg?

Hihi, det før du ikke vite hva det er

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg