Kyllingfilet, middag på 25 min

Her gjøres det enkelt for tiden.

Hjemmelagd mat må ikke være vanskelig.

Det er faktisk veldig enkelt.

Og det enkle er ofte det beste, er det vel ikke?

 

Jeg surrer kyllingfilet, utgått dato, hentet fra fryseren.

Brunes lett i smør eller olivenolje, eller en kombinasjon som jeg ofte gjør.

Mens kyllingen surrer seg lys brun, kuttes grønnsaker.

Hvitløk, chili, paprika, løk og purreløk, var det jeg fant i kjøleskapet

 

 

 

Kyllingen legges til side og grønnsakene får surre seg myk.

Jeg fant en boks fløte også jeg i fryseren.

Fløte fryses bestandig hos meg, hvis den nærmer seg utgått dato.

Fløten tømmes over grønnsakene.

Kyllingen legges på toppen.

Ris kokes og simsalabim når risen er kokt, er middagen klar.

Da var vi så sultne at vi slukte maten og det eneste jeg har bilde av, er restene.

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg