Kan jeg bruke app, skal tro?

Eva-Christin Hillestad la ut dette bildet i dag.

Jeg har avtale med henne om å kunne bruke hennes bilder til tekst.

Hun har så mye vakkert som taler til meg.

Når jeg ser et bilde som dette, så faller ordene ned uten at jeg tenker på de.

Det er veldig fint å tekste bilder synes jeg.

Det er givende å la seg inspirere.

Likevel har det vært veldig lite av det de siste årene.

Jeg kommer meg liksom ikke i gang.

 

Det er som om dagene surrer avgårde, uten at jeg bruker kreativiteten min.

Jeg skulle ha tegnet også, men gjør jeg det? Nei

Så hvorfor er det slik?

Hvorfor lar vi dagene surre seg avgårde uten at vi på et vis får tak i de

Vips, der er det kveld igjen.

Vel, jeg har ikke svaret.

Jeg synes jeg gjør veldig lite ut av livet, på et vis.

Kanskje er det fordi jeg ikke griper dagen, men lever i fremtiden, tanker om det som kommer

Når det så kommer, ja da flyr jeg gjennom det også.

Uff, nå filosoferer jeg igjen.

 

 

I helga har det vært rolig her.

Jeg har gjort lite annet enn å bare slappe av og jeg kjenner at det har gjort meg godt.

Humøret er tilbake 😊

Det var biff lørdagskvelden og lamme frikasse i går, med rester til i dag.

Jeg kokte det så lenge at både poteter og grønnsaker fikk for mye varme.

Ja, slik er det, ikke alt er perfekt, men det var likevel godt på smak.

 

 

 

 

I dag leter jeg litt etter innreisetillatelse til Australia.

Jeg fikk en mail fra Celebrity cruises om at jeg må søke om det.

Det er ikke så enkelt å finne frem i det skjemaveldet, på engelsk.

Men foreløpig god tid.

Kanskje jeg kan bruke denne app-en.

Det ser mye enklere ut enn på nett.

 

 

Ingen andre planer i dag, ja men da kan jeg tekste bilder?

Eller slette gamle bilder eller mailer, som har stått på programmet så lenge.

Eller jeg kan lese boken min, eller rettere sagt en av de to bøkene jeg leser i  akkurat nå

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg