Kampen er over for denne gang


Kampen er over for denne gang.

Ihvertfall hos dinosaurusene i badekaret.

De  har mistet både hoder og haler.

Så ille er det ikke med meg.

Jeg er sliten, men ikke slått ut.

Det er hviledager her og det skal det være fremover.

Små oppgaver som å rydde bort litt klær, trekke på senger og vaske litt ferieklær, er alt jeg skal gjøre.

 

 

I dag har jeg hatt koselig venninnebesøk.

Jeg er egentlig klokkemotstander, for klokke er stress, men nå undrer jeg meg på om jeg må ha en sånn.

Min venninne sier at formen hennes har bedret seg etter at hun fikk klokka, for nå er hun obs på når kroppen trenger hvile og kan handle deretter.

 

Hun hadde Apple Watch og en app.

Jeg vil derfor tenke litt på om jeg orker å sette meg inn i hvordan en slik klokke brukes.

Jeg blir jo stressa av det meste.

Så jeg skal gå i tenkeboksen.

 

Disse tre venter på omtale.

 

Denne leser jeg nå utover kvelden.

Men før det skal jeg ha en liten dupp her i stolen.

Og så får jeg nytt besøk i seks-tiden.

Og viirevirrevapp, forsvinner denne dagen.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg