Jeg legger et teppe over verden

Jeg legger et teppe over verden

Jeg brer det så forsiktig over

Det er så vakkert det teppet

Jeg kan ikke se meg mett på det

Det rommer alle regnbuens farger

Det glitrer av skinnende lys

Det er som om det rommer tusenvis av stjerner

Det gjør det også

For det rommer alle levende vesener

Mennesker, dyr og alt som lever

Mens jeg brer teppet utover verden, sender jeg med alt som godt er

Alle gode ønsker

Kjærlighet og omsorg og omtanke

Jeg skriver inn alle gode, varme, positive ord

Jeg ber en bønn for mangfoldet og ulikhetene

For god helse og et godt liv for alle

Jeg tørker tårer der jeg ser de

Jeg trøster, jeg stryker kinn, jeg holder i hånden

Jeg ser hvordan vi alle hører sammen

I energiene flyter vi sammen til ett

Derfor brer jeg ut dette teppet så det kan være plass til alle

Vi er der sammen

Under et teppe som varmer av kjærlighet

I dag

4 kommentarer

Siste innlegg