Jeg bare mååååååå, om enn bare bitte litt

Jeg bare mååååååå, om enn bare bitte litt.

Jeg er så lei av å sitte inne.

Jeg har ikke så mye krefter at jeg orker ut å gå tur, men en liten tur på balkongen.

Det var bare nydelig.

Det er bare seks grader,  men jeg sitter her til det blir kaldt.

Frisk luft og dagslys er godt for kroppen.

 

I går fikk jeg meg en luftetur opp på fjellet.

Det ga mersmak.

Luftetur

Jeg lengter så innmari etter våren denne vinteren.

Enda har vi ikke fått sett solen her, men den skal være på plass nå.

Ihvertfall noen minutter om dagen.

Jeg tror det går mot en herlig vår og sommer.

Nå ser det ut som virus-spøkelse fader bort også, selv om jeg nok vil holde meg til munnbind og meter en stund til.

Det passer meg veldig dårlig med en virus akkurat nå.

Så kan jeg unngå det, er det fint.

 

 

Så jeg nyter disse minuttene.

Enda kan det komme metervis med snø, men vi får ta det som det kommer.

Akkurat nå lukter det vår.

Både jeg og Tutta, kjenner det.

Vi er skjønt enige vi to.

Nå er det slutt på å ligge inne og dorme.

Nå vil vi ut.

Heldige er vi som bor midt ute i naturen.

I dag

 

Ps. Se hvordan det drypper fra rekkverket. Håper på en tidlig vår, men…….vi må bare ta det som kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg