Hva tror du at du vil beholde?

 

Hva tror du at du vil beholde

I din vanlige hverdag

Hva er viktigst for deg

Hva vil du prioritere

Hvis jeg spør deg igjen om et år

Om to år, tre år

Hva vil du huske som verdifullt for deg

 

Hva ville du savne mest

Hvis du mistet det for alltid

Utenom familie og venner

Har du noen små vaner du liker

Er det noe å spise eller drikke

Har du din egen hule

Har du noen øyeblikk der du kjenner lykken ekstra godt

At den smyger seg inn så du blir tilfreds

Eller er det når du er som mest aktiv i en treningsøkt

Eller en lang tur på fjellet

Sitter du på trappa på hytta og ser solnedgangen

 

Tenk litt på dette

Hva ville du savne aller mest

For meg ville det nok vært bøkene

Å kunne vandre inn i alle historiene

Være med på alle reisene rundt om i verden

I alle tidsaldre

Deretter morgenstunden i stillhet med kaffen og iPaden

Kjenne energiene smyge seg inn og gi meg velvære

Eller å sitte ute på balkongen

Kjenne den friske luften

 

Men mest av alt vil jeg ikke miste evnen til å være takknemlig for det jeg har

Det er den som skaper lykken

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg