Her er det ikke noe spennende som skjer

Her er det ikke noe spennende som skjer.

Nei, det er faktisk ikke det.

Og det er litt deilig det også.

Nå sitter jeg på lading til jeg får besøke i morgen.

Da blir det enkel men god middag med gode venner.

Jeg serverer pinnekjøtt.

Med kålrabistappe, pølse og potet, nam

 

 

I dag ble det å bruke opp grønnsaker fra dietten forrige uke.

Litt broccoli og litt blomkål og squash.

Lagde hvit saus som grønnsakene fikk koke i noen minutter og så hadde jeg i laks i biter.

Det ble godt ja.

 

 

Vi har vært en liten tur på shopping.

Kjøpte en påskeduk og en pute.

Som dere vet, er jeg ikke noen pynter, men nå ble det litt gult.

Kjenner jeg meg selv rett, blir det vel stående slik til langt ut i mai.

Jeg er jo litt lat og innrømmer det lett.

Jeg bruker helst ikke energien min på det som er kjedelig.

Men jeg har trukket rent på sengene i dag.

ikke verst bare det.

 

Nå skal jeg lese en times tid.

Elskede Emilie er gripende og sår og spennende og noe jeg vil lese på dagtid og ikke la følge meg inn i natten.

Kroppen var stresset under dietten og etterpå har jeg mareritt om nettene, mye skal nok forløses.

I natt var jeg innestengt og våknet i tre-tiden superstresset.

Så sovnet jeg igjen og våknet om morgenen, like stresset.

Jeg husker det var noe jeg strevde fælt med, men ikke hva det var.

 

I kveld skal vi se episode 5 og 6 i krimserien Shetland.

Den er så spennende og det er jo så fint der. Super serie.

En av mine favoritter.

Vi skal også se true crime serien Lost boy.

Den er nok også sterk, så vil se den litt tidligere på dagen.

Vi har hørt mye om den når vi har vært på krimhelg på Osterøy.

Om hvordan varslingen fra en tenåringsgutt er starten på opprullingen av en verdensomspennende liga av pedofile.

 

 

Onsdag og mandag får vi også middagsbesøk.

Kalkun og viltkjøtt, er bestilt.

Torsdag får vi også besøk, et overraskende ett, til og med, som vi gleder oss til.

Jeg har kjøpt inn ost og kjeks og ingredienser til eplekake, så jeg tror jeg er forberedt på hva det skulle være og hvem det skulle være som dukker opp i løpet av påska.

Koselig når de som er her på påskeferie, stikker innom og hilser på.

Bake brød må jeg gjøre i morgen.

Og vaske vinduer. Nei, det kan det være at jeg utsetter til en annen gang.

Det ser vi an i moorgen.

Vi tar ikke slikt så tungt her i huset.

Det er absolutt ingenting vi må gjøre, hvis vi er i gidder ikke humør.

Men nå skal jeg lese boken min.

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg