Det går mot slutten

 

Det går mot slutten.

Snart blir det bare innedager på meg.

Tutta vil nok være ute litt lenger.

Her er værvarslet for uka.

Skal tro hvor langt de har kommet i Lauritzen-innspillingen?

Tenk hvis de må overnatte ute i dette været her, huttetu.

Da går det vel bedre med Jakten på kjærligheten.

De er visst ikke helt ferdig der heller, men der er de jo ikke så væravhengig.

 

 

Det var på håret det gikk an å sitte ute i dag.

14 grader er det nå, men stille.

Det er bare så deilig å få litt frisk luft.

 

Tirsdag drar jeg til Trondheim, bokmøte hos Cappelen Damm.

Da skal jeg bo på Royal Garden.

Når jeg ser regnværet som er meldt i Trondheim, er jeg glad for det valget.

Det var mye dyrere, men jeg slipper stresset med forflytning, for det er der møtet skal være.

Det blir en kort visitt, drar hjem igjen neste formiddag.

 

Kort visitt er det også for herremannen som sitter inne.

Han sitter inne og jeg ute. Han jobber jo ute hele uka.

Han kom i går ettermiddag og drar igjen i kveld.

Men neste uke har han fri hele uken.

Håper det kan bli noen fine dager da, så vi kan gå en tur i skogen.

Det blir en rolig dag her hos oss

I dag

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg