Det føles som om jeg er på havet

 

Det føles som om jeg er på havet

Som om jeg flyter avgårde på bølgene

Jeg dupper opp og ned

Av og til dukker jeg litt under og kaver litt for å komme opp igjen

Så ligger jeg bare og flyter

Solen skinner og jeg har det godt

 

Jeg har tillit

Jeg føler sterkt at jeg er på riktig vei

Bare jeg flyter med, vil jeg komme dit jeg skal

Jeg møter små øyer underveis

Øyer av mennesker og opplevelser

De gir meg læring på reisen

Hvor jeg ender opp, ja det vet jeg ikke

 

Alt jeg vet er at jeg kommer dit jeg skal

Alt legges til rette for meg

Dukker bølgene meg under, er jeg trygg på at jeg kommer opp igjen

Dette er min reise, det er mitt liv

Jeg har reist langt, men er ikke fremme

Jeg føler glede og takknemlighet

Jeg takker for alt jeg har lært og erfart, alle gleder som er gitt meg

Sorg og smerte har gitt meg den visdommen jeg trenger

 

Når jeg ser meg rundt, ser jeg plutselig at jeg er ikke på havet alene

Jeg ser medmennesker rundt meg på alle kanter

De smiler, de sier ikke så mye, for vi trenger ikke ordene

Vi er ett, vi er sammen i energiene

Vi kjenner den ubetingede kjærligheten ligge som et teppe over oss

Vi ser ringene av kjærlighet bre seg utover havet

Vi sender de ut så de når hver en liten krok av verden

Dette er hva vi er her på jorden for å gjøre

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg