Da er også det unnagjort og jeg har gjort noe jeg aldri har gjort før

 

 

Nå er jeg sliten, så her blir det  ikke lang blogg.

Nyt vinterbildene på turen fra Isfjorden til Ålesund.

Jeg har vært på mr for bekkenet.

Jeg visste heldigvis at jeg ikke skulle ha hodet inni, men var nervøs likevel.

 

Nå er det tavle når det er din tur, men funket ikke helt, for jeg ble oppropt.

Kanskje fordi jeg fikk komme inn før tiden.

 

Så var det kart over alle rommene.

Men ikke alle forstår jo dette, så flere måtte lete.

Jeg var nå heldig som ble oppropt,så slapp jeg å orientere meg.

Det gikk fint.

Ørepropper og øreklokker utenom der igjen, for maskinen bråket.

Ca 40 min.

 

 

Det ble mørkt på hjemveien.

Det hadde vært en bilulykke med 5 biler involvert, heldigvis ingen skadet.

Men leeeeeeeenge å vente.

Jeg fikk ett eller annet sprøytet inn i kroppen før mr og nå ble jeg plutselig kvalm.

Men etter en times tid, kom vi oss på bensinstasjon.

Der la jeg igjen det jeg hadde i magen og vips, bra igjen.

 

Nå er det hvile og litt tv-kos.

Lykkelig og lettet over å være ferdig.

I dag

 

4 kommentarer
    1. Vinter er det i allefall både hos deg og meg 🙂
      Godt når man slipper med hodet inn i den maskinen – det er helt pyton!!!

      Klem og gode ønsker inn i juletiden som kommer 🙂

    2. da er det bare å vente på svar ,jeg tok mr av bekken og hofter og fikk innkallelse til samtale med ortopeden etter knappe 14 dager ,jeg har tidligere fått svar på mr bilder men nå ville han snakke med meg ,pga influensa denne uken måtte jeg utsette den samtalen så skal 4 januar ,lykke til med dine svar :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg