Celebrity Silhuette, dag 6, St.John, Antigua, nov 22

 

I går var det show. Faktisk den første kvelden det ble vist.

 

 

De er utrolig flinke. Videoer ligger på insta #marianntokle og på

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

 

Vi legger til kai.

 

Losbåten kommer.

 

Tjeneren har hentet kaffe til oss.

Han som skal ta imot trossa er blitt fraktet ut på dykdalben.

Det er mange nyansatte ombord, sikkert etter nedstengningen. Når jeg bestilte dobbel Hennessy, fikk jeg den i et plastbeger for han trodde jeg skulke tømme den i cappuccinoen min.

Vi har selskap av Norwegian Getaway i dag.

Det blir bare en liten rusletur i dag. Det var ikke så mye å se, bare litt i havnen. Det er ofte slik i cruisehavnene i Karibien.

Et lite kafébesøk og så tuslet vi hjem. Varmt i solen, veldig varmt.

 

I dag skal ett av ankrene vaskes.

Vi lander bak på skipet, Sunser bar, i 15. etasje, finner skygge. Det er her vi stort sett holder til.

 

En liten sommerfugl på leting etter litt fuktighet.

Til lunsj i dag lagde jeg meg smørbrød. Nystekt ciabatta med pesto, ruccola, tomat, mozarella og roastbiff. Godt med litt variasjon.

 

Ny feriekjole, kr 350,-

I kveld vil vi ha sushi til middag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg