Av og til blåses jeg av banen

 

 

Av og til blåses jeg av banen.

Ja av undring.

Dere vet de Lillasjelordene jeg har en del av.

De som er personlige, som jeg skriver til andre mennesker som bestiller.

De siste årene har jeg plukket ut en sang og sendt ved ordene.

Som en inspirasjon.

Jeg plukker den ut etter intuisjon.

Jeg tenker at det kan være tittelen, selve melodien, teksten eller andre ting som kan føles riktig ved den.

Det er ikke nødvendigvis at ordene skal være riktige, det kan være noe annet.

 

Jeg åpner YouTube, ser nedover lista til høyre.

Ofte vet jeg med en gang hvilken sang som skal være med.

Andre ganger må jeg bla litt i listene, kanskje lytte litt.

For en stund siden kom det kun sanger som handler om ord fra noen som hadde gått bort.

Da blir jeg litt usikker og tenker at hmmm, kan jeg sende den, tar jeg feil nå eller.

For jeg spør meg selv om sangen jeg har fremme, er riktig.

Så kjenner jeg etter inni meg, om det føles riktig eller galt.

Sier det ja inni meg, sender jeg den.

Men den gangen var jeg usikker, så jeg lette videre.

Men når den tredje sangen på rad, har samme budskap, da overgir jeg meg.

Prøv selv.

Bla tilfeldig frem og tilbake på YouTube, åpne sanger du ikke kjenner  og se om du tilfeldig klarer å åpne sanger med budskap fra noen som har gått bort, 3 på rad.

Hva er sannsynligheten?

 

Noen ganger sender jeg sangen vedkommende hørte når denne traff kjæresten

Shall i stay or Shell i go, havnet hos noen som vurderte å forlate samboer (jeg visste ikke det)

Sang sunget i fars begravelse.

Sang  vedkommende har sunget på i ukesvis

Sang som barnebarnet går og synger på.

Ja selvfølgelig er det ikke slik match hver gang.

 

Men denne uken ble det et treff av det usannsynlige igjen.

Jeg åpner YouTube og ser på høyre side

Der er en sang og den vil jeg sende med.

Jeg kjenner det inni meg at den er riktig.

 

Så får jeg dette svaret

Tusen ❤lig takk Mariann.
Er på yoga retreet i Spania (aldri vært borti yoga før ) meditasjon sangen økten blir avsluttet med heter
I am the light of my soul.💜

 

wow

Hva er sannsynligheten for at det skal kunne skje?

Jeg bare spør.

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg