Jeg elsker historier om bekreftelser

 

Jeg elsker historier om bekreftelser

Det er bare så innmari morsomt.

Her om dagen var jeg vitne til at ei fikk healing.

Under healingen fikk jeg følelsen av at det ble jobbet med klarhørselen hennes.

Som et belte rundt hodet, fra det tredje øyet ut til begge ørene.

Jeg så et mørk lilla felt.

Når jeg “ser” sånne ting, så ser jeg det ikke med det fysiske øyet.

Jeg får en fornemmelse inni meg at dette skjer.

Er du skeptiker, ja da kan du tro at det er bare noe jeg innbiller meg.

Og det er jo fullt mulig.

 

Senere samme dag var det en som skulle trekke et englekort til henne.

Hun fikk engelen Zadkiel og hun sendte meg denne meldingen:

Dessuten står det om Zadkiel at han hører til Skytten, som er mitt stjernetegn

Og hva tror dere ellers det stod på kortet?

For det første fargen indigoblå, så der blandet jeg med mørk lilla.

Ja, det var jo ikke noe stor feil.

Og teksten på kortet, ja det handlet selvfølgelig om …………

Klarhørsel

 

Slike historier er så morsomme.

Om vi tiltrekker oss det samme som vi tenker på eller om det blir gitt oss bekreftelser

Ja, det vet jo egentlig ikke.

Men moro er det når man får den samme informasjonen, flere ganger, fra ulike hold,

Så vær oppmerksomme og legg merke til hva som blir vist dere

I dag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg