Arthur Findlay, dag 4, 12.06.18

  

I dag er det overskyet på Arthur Findlay.

Men det er bare himmelen ellers har vi det fint her.

Det var en flott dag i går med mye læring.

Det er ikke bare det spirituelle man lærer om her på skolen.

Det skjer ting inni en også.

og det rare er at ofte er det synkronisert på et vis.

Det du tenker på om kvelden, blir et tema neste dag.

 

På vei til skolen i dag tidlig, tenkte jeg på alle bildene jeg bestandig tar til bloggen, når jeg er her.

Jeg tenkte at det er som om jeg ser ting fra ulike vinkler.

At jeg stadig oppdager nye ting, nye detaljer, når jeg bare ser på det på en litt annen måte.

Når så vedkommende som skrev til meg i går, leste ordene til meg i dag, sa de nettopp dette.

Når jeg ser for meg det neste bilde jeg skal tegne, tenker jeg at det skal reflektere what i need.

At jeg skriver akkurat det på engelsk, er slik hodet fungerer når jeg er her.

Det dukker opp ord på norsk og ord på engelsk.

Når jeg i går morges tenkte på det neste bildet, sa hodet mitt at det skal ha en solid base to stand on.

At grunnmuren min må være fast og stødig liksom.

Men det rare var at når forelesningen begynte sier læreren nettopp de ordene.

Need a solid base er ikke noe jeg tenker til vanlig, liksom.

Men sånn er det, man plukker opp ord og setninger, før de blir sagt.   

Vi startet med en fin meditasjon i dag, sterke energier.

Forelesningen handlet i dag om ulike fysiske medium som har levd.

Fysiske medium er de som får ting og mennesker til å materialisere seg foran en.

Det har fantes en del av de i historien.

Jeg synes dette er fascinerende og en dag skal jeg bivåne en sånn seanse.

Det er ikke mange av de i dag og av de som driver med det, er det mange som driver med humbug.

 

 

 Vi øvde på tale igjen etter lunsj under workshopen.

Jeg var også vitne under en healing.

I England er det ikke lov å ta imot en healingklient uten å ha et vitne tilstede..

Men det var en lærerik seanse.

Når læreren gikk inn i transe ble hun helt grå i ansiktet og så ut som hun var 100 år.

Etter noen minutter kom fargen tilbake.

Jeg så også en sky av blå energier over klienten.

Jeg har sett energier før, men kun et par ganger.

En gang var da det strømmet grønne energier fra fingrene mine.

Og plutselig ble bildet lite, ikke forstår jeg hva som skjer.

Siste økt før middag skulle vi observere en person som var i transe.

Total fiasko for meg. Ikke så jeg energier og ikke fikk jeg inn noe som helst.

Jeg håper vi skal øve igjen for jeg vil svært gjerne se energier.

Da er det enklere å vite når noen har kontakt eller ei.

 

Kveldsøkta i dag var heldigvis ikke krevende.

Vi gjorde spennende eksperiment med healing.

De som absolutt ikke tror man kan kjenne energier, ville blitt forbløffet hvis de var der.

Først prøvde vi med to healere som sendte healing til hver sin person.

Klienten satt med ryggen til healeren.

Først skulle de sende transehealing alene.

Etter en stund skulle halve forsamlingen sende ordet love til den ene healeren og resten skulle sende love til den andre.

Både pasient og healer kjente en enorm forskjell.

Det gjorde vi i salen også.

Så fikk nye prøve seg som healere og klient men denne gangen sa ikke læreren fra når vi andre skulle sende love.

Hun bare viste oss med hendene.

Men igjen merket alle en enorm forskjell på energiene.

Det er helt merkelig, men i et brøkdel av et sekund kjenner du bare poff, så kommer denne enorme trykkbølgen av energi.

Det er sterke energier på skolen så det merkes ekstra godt, men denne øvelsen skal jeg prøve hjemme også. 

 Aller sist healer vi to og to sammen.

Jeg og Siri healer hverandre.

Vi samarbeider også tidligere på dagen når vi skulle tale fra åndeverden. 

Siri Rød er bare superflink så jeg får litt prestasjonsangst men når det gjelder healing, skal jeg ikke prestere, så da går det bra.

Siden vi har jobbet sammen to ganger i dag, tror jeg  at jeg kan legge bort frykten min nå.

Nå skulle vi først sende vanlig spirituell healing for så å sende transehealing. 

Begge merket stor forskjell så det er klart at jeg skal bruke enda mer  transehealing enn jeg har gjort. 

Noe barrunde er uaktuelt i kveld også.

Jeg har nå brukt å ha ett barbesøk den uken jeg har vært her, men denne gangen har jeg ikke maktet.

Vi får se i morgen kveld, for da skal vi bare være publikum, ikke jobbe selv. 

4 kommentarer
    1. Det vekker noen minner dette! Egentlig synes jeg det er veldig ryddig å ha med vitne under en healing. Det er så mange fordommer mot det, så da er det en trygghet både for den som healer og for den som blir healet, 🙂 Leste innlegget om deg og fargekrittene også! 🙂

    2. Men vi snakket også om hva med tryggheten til healeren? Hvis noen er ute etter å sette ut falske rykter om deg eller anklage deg for noe, kan de gå sammen og være to mot en. Ja har ikke fått brukt de mer, kanskje fordi jeg forstod noe i dag som måtte være med på neste bilde 🙂 Det er så travelt hele tiden og i kveld håper jeg å få tatt meg en tur i baren 🙂 karidansen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg