Visste dere at vi alle er ett

Visste dere det

Visste dere at vi alle er ett

Som en dråpe i havet er vi ett

Vi hører sammen

Alle medmennesker hører sammen

Kjenner dere forbindelsen mellom oss

Kjenner dere energiene

 

Treffer du noen gang et menneske du bare vet du er glad i

Sånn helt på sekundet liksom

Du ser inn i et par øyne og vet at du er glad i vedkommende

En helt fremmed

En helt fremmed som likevel ikke er fremmed

Du kan ikke forklare hvordan, men du kjenner denne personen, selv om dere aldri har møttes

 

Ringer du til noen av og til akkurat i det de tenkte på deg

Sier de, wow, jeg tenkte akkurat på deg

Er ikke det herlig

Connection

 

Energiene rundt oss er blitt sterkere

De brer seg som ringer i vann

Større og større, videre og videre

Vi blir fanget

Energiene fanger oss

De fanger oss og bringer oss sammen

Sammen i ringene i vannet

 

I begynnelsen av uken ba jeg i bloggen min om healing

Hele uken har jeg kjent energiene

Plutselig slår de meg

Jeg kjenner kroppen blir nummen

Jeg blir helt salig

Fingrene prikker liksom og blir fylt av noe

Hvis jeg lukker øynene så svever jeg nesten bort

Da vet jeg at noen tenker på meg

 

Jeg kjenner dem

Jeg kjenner de som sender meg energier

Enda jeg ikke kjenner dem

Jeg vet ikke hvem de er

De er fremmede

Men likevel har vi en forbindelse i sjelen

 

Sjelen min kjenner dem

Jeg takker sjelen min for at jeg får være dråpen i havet

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg