Never lose faith in miracles

 

If we can find the right answer
We will be able to make the right choice
If we can keep it warm
Warmed up by love
Put love into the answer
The good solution is the answer
If we are able to choose the right solution
The good solution
The solution with pure love inside it
Love from our heart
Only then will miracles happen

 

Never lose faith in miracles
Never lose faith in knots being dissolved
Love will become entangled in the knot
It will blow on it so it dissolves
Like when you blow on the place you are wounded
We all do that
We blow carefully on the wounded spot
If you do it with love to the right solution
You may be amazed over the result you may see


The right answer is always filled with love
There is no condemnation
No hatred
Fill up your magic wand with some stardust
Go out into the world and wave your magic wand
In all situations create magical moments
Today

Når jeg skrev dette innlegget på norsk:  http://lillasjel.blogg.no/1474463203_21092016.html

tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve å få det oversatt til engelsk, bare for å øve litt.

Jeg fikk litt hjelp av en amerikansk facebookvenninne, så takk til henne. (Thank you Carrie )

10 kommentarer
    1. Ikke verst å å øve seg på Engelsk , det burde jeg også gjort. Vel jeg praktisere litt siden jeg leier ut på air bnb, men skriftelig blir googel transelate. 🙂

    2. Engelsk er et vakkert språk, og denne teksten er jo vakker i seg sjøl. Jeg synes både engelsk og svensk er “poetiske” språk. Jeg velger ofte dialekt hvis jeg skriver dikt – da blir det gjerne mer personlig! 🙂

    3. Synes dette ble en fin tekst på engelsk. Blir nesten litt mer poetisk på “utenlandsk”. Og det er nok viktig å øve seg, jeg tror ikke jeg skal prøve meg på det. Når jeg bodde i Texas måtte jeg jo snakke litt engelsk, men jeg stotrer og leter etter riktige ord. Inni hodet høres alt bedre ut, og når jeg skulle si det jeg tenkte ble det ikke like bra som inni hodet…men jeg gjorde meg forstått.

    4. Jeg prøver å prate like fort som på norsk, så ordene baller seg i munnen. 🙂 Jeg spiller noen spill der jeg snakker med de andre på engelsk og har noen engelsktalende fbvenner, det hjelper. I de spillene lærer man faktisk engelske ord også. Jeg reiser jo litt også, så da får jeg øvd litt. Men mangler mange ord ja 🙂 margarites:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg