Arthur Findlay, I am back

Da er jeg her.

Foran inngangen til Arthur Findlay College.

Klar for en ny uke, spekket med åndelige opplevelser.

 

Vi setter fra oss koffertene og rusler ned til the village, Stansted mountfichet.

Kristtorn 

Vi sitter på cafe og spiser lunsj og koser oss.

Vi møter tre andre damer som og skal på kurs.

Et sterkt møte, så sterkt og fint at det kan ikke beskrives.

Sånne opplevelser må kjennes på kroppen.

Når man snakker om felles opplevelser selv om man aldri har møttes.

Når man kjenner hverandre sjel til sjel.

Gåsehud og tårer og sterke energier så man føler man har drukket ei flaske vin men har ikke smakt en dråpe.

Dette lover godt.

Rommet mitt.

Nå skal jeg pakke ut klærne mine og her skal jeg sitte og blogge. IPaden min ble død men jeg bruker telefonen. Så lett lar jeg meg ikke stanse. Håper likevel den finner på å våkne til live igjen. 

Vi skal møte på skolen 17.00. Da ønskes vi velkommen og får litt informasjon. 18. 00 er det middag. 19.30 skal vi møtes i grupper og bli litt kjent. 

I dag

 

8 kommentarer

Siste innlegg