I natt hadde jeg en drøm

I natt hadde jeg en fin drøm

Jeg drømte at jeg samarbeidet med en person

Denne personen har jeg aldri klart å samarbeide med før

Det har vært helt umulig

Det at vi plutselig samarbeidet, sa meg noe

Det sa meg at jeg nå har sluttet fred med noe i fortiden min

Jeg har lagt fra meg noe og kan gå videre

Uten å bære nag

 

Det er noen biter som skal på plass i puslespillet vårt

Det er ikke alle bitene vi ser at vi mangler

Men plutselig daler denne ned

Det betyr slett ikke at jeg igjen skal samarbeide med denne personen

Det har ikke noe med den bestemte personen å gjøre i det hele tatt

Den ble bare brukt for at jeg skulle forstå

Jeg skulle forstå at nå har jeg fått flere biter på plass

Jeg kan kjenne mer fred inni meg

 

Sånn er det med drømmer

Det er kroppen sin måte å bearbeide på

Det at du drømmer om en bestemt person, må ikke nødvendigvis ha med denne å gjøre

En tidligere kjæreste, kan vise deg kjærligheten

Det betyr ikke at det må være dere to

Du har kanskje opplevd å drømme om en person du ikke kjenner så godt

Plutselig er dere kjærester i drømmen

Da må du ikke slippe det du har i hendene og jage denne personen

Men noe blir sagt deg

Det kan være symbolsk som at du er elsket

Det kan være et navn på en skytsengel du har rundt deg

 

Selv er jeg ikke så opptatt av drømmer

Jeg lar kroppen få ha de i fred

Jeg lar underbevisstheten min få jobbe uten at jeg blander meg inn

Jeg stoler på at er det noe jeg skal vite, ja da forstår jeg det

Ofte kan jeg våkne med en setning i hodet eller et navn

Da tenker jeg litt over det, hva det kan bety

Men å gruble meg frem til hva ting betyr, det gidder jeg ikke

Er det noen som har noe å fortelle meg, ja da får de være tydelig

Jeg har nok tanker som det er

I dag

 

4 kommentarer
    1. Hehe, ja, nok tanker som det er, har nok jeg og. Men noen drømmer er det gøy og analysere, som den bjørnen. Og at du skulle lese det, og gi meg pekepinnen som ga meg svaret, ordrett fra internettet faktisk. Altså, ikke ordrett på meldingen jeg fikk, men å lese om bjørnen som kraftdyr. Så takk igjen for at du viste vei 🙂

    2. Jeg hadde nylig en drøm som var ubehagelig. Det gode med den var at jeg kjente at jeg har så mye å leve for. Det er så mye jeg har lyst til å oppleve. HVA vet jeg ikke helt. ….Jeg var så glad da jeg våknet, og innså at det bare var en drøm. Ja, å gjøre seg ferdig med ubehagelige opplevelser , irritasjon, sinne eller nag er en prosess….og jeg mener at vi kan påvirke den prosessen til å gå raskere …hvis vi VIL bli ferdige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg