DU VERDEN, DU VERDEN


Du verden hvor et menneske kan fundere

Akkurat nå funderer jeg på endring

Jeg føler at noe er på gang

Jeg er blant annet på vei ut i ny arbeidstrening

Noe i seg selv som blir spennende

Lære nye ting, møte nye mennesker

Blir trukket litt ut av komfortsonen

Jeg tror det er sunt

Å kun være i min lille boble, er ikke bare bra

Trygt ja, ingen stiller krav til meg

Men det er ikke så bra i lengden

Man må ut og få nye impulser

 

Jeg funderer på hva endringen er

Enda jeg vet at jeg bare skal flyte med

Ikke fundere så mye, likevel går tankene

Kanskje skal jeg slutte å skrive

Eller skal  jeg gjøre det på en annen måte

Av og til føler jeg at jeg skriver det samme om og om igjen

Det blir kjedelig

Kanskje jeg ikke skulle blogget hver dag

Skulle jeg bare skrevet dagbok

Samtidig føler jeg at blir det ikke hver dag, da faller det ut

Når man har det som en rutine, da blir det gjort

Behovet mitt for å få ut ordene er jo der

Det er jo derfor jeg skriver

Kanskje det å legge det ut offentlig er en drivkraft

Det at man får tilbakemeldinger

Det er mulig at jeg trenger det

Vite at noen leser

Kanskje det å få ut ordene er så viktig for meg, at jeg må fortsette å skrive

Jeg lærer jo av det

Jeg blir bevisst hva som er inni meg

Svarene kommer mens jeg skriver

Da får jeg bare leve med at det blir kanskje om igjen det samme

Det er vel repetisjon jeg trenger

Ja, da fikk jeg svar på det

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg