MINE TANKER I DAG

Jeg gjør oppmerksom på at dette er kun mine tanker.
Om det er sannhet, ja det vet jeg ikke.
Vi er mye syke vi mennesker i dag.
Jeg funderer på hvorfor.
Stress er et element, særlig indre stress og uro.
Forurensing via luft, mat og alt vi smører frivillig på kroppen som såpe, parfymer og kremer.
Vi bruker ikke kroppene våre riktig, er ikke nok fysisk aktiv.
Vi blir og påvirket av all elektronikken rundt oss.
Vi blir glemsk og ukonsentrert.
Om et par generasjoner til, vil de takle dette bedre.

Dette kan nok mange være enige i.
Så kommer det som mange ikke er enige i.
Vi arver mye fra våre foreldre og andre forfedre, som er med på å gjøre oss syke.
Jeg tror dette kan endres.
Hvordan vet jeg ikke.
Jeg tror vi kan og er i ferd med å kutte de båndene.
Vi har nå lagt lag på lag gjennom generasjonene med traumer.
Dette må renses og vi er levende rensemaskiner.
Mange av de som jobber med energier er utsatt for mye sykdom.
Man spør seg kanskje om healing derfor ikke virker, men jeg tror det er en del av healingen .
Vi er aktivt med på å heale verden og det renses derfor mye gjennom våre kropper.
Stadig vekk møter jeg mennesker som opplever at smerter i kroppen forsvinner når de forløser gamle tankemønstre og opplevelser.
Det henger og igjen mye tunge energier i hus og for ikke å snakke om i atmosfæren.
Alt dette skal renses, det må kjennes på kroppen.
Kroppene våre er ikke bygd for å tåle denne energivasken.
Det vil bli lettere for hver generasjon som kommer etter oss.
Energiarbeiderne blir og flere og flere, så alt vil akselerere fortere og fortere.
Vi er på vei mot en ny tid.

Det er viktig denne tiden at vi ikke fokuserer på det som ikke fungerer.
Vi må hele tiden ha blikket vendt forover, ikke dvele ved våre utfordringer.
Vi får mer av det vi har fokus på.
Det positive har høyere frekvens.
Den bringer oss lettere til målet, som er å få det bedre.
Mental trening er viktig på veien.
Meditasjon er et kraftig verktøy og hjelper oss til å holde oss konsentrert og friskere.
Hver og en som hjelper til med positive tanker, gjør noe godt for alle rundt seg.
De gode tankene høyner energiene og de brer seg som ringer i vann.
Hvert enkelt menneske påvirker på denne måten omgivelsene rundt oss.
Vi er følelsesmennesker og klarer ikke bestandig å gjøre de riktige tingene.
Det er et fakta vi må godta både når det gjelder oss selv og våre medmennesker.
Vi møter hele tiden læremestre og vær obs på at hvem som er lærer og hvem som er elev, ja det vet vi aldri.
Dette er noen av alle mine tanker
I dag

5 kommentarer

Siste innlegg