MEDISIN, MEDISIN, MEDISIN MED DET SAMME


Si ikke at du er fattig fordi drømmene dine ikke har gått i oppfyllelse, virkelig fattig er kun de som aldri har drømt

Marie Von Ebner- Eschenbach

 

Disse ordene ble postet foran nesen min i går

Jeg bruker å få sånne fine ord når jeg trenger dem, så heldig er jeg

Jeg hadde ringt og fått svar på stoffskifteprøvene mine

Prøvene mine var nok en gang forverret

Jeg visste da med en gang at nå er det nok

Dette går bare ikke lenger

Kroppen min må få litt hvile

                 http://www.facebook.com/pages/Beautiful-Healing-With-Mechelle/227871890629154

Det er ikke om å gjøre å ha rett, men man må gjøre det som er riktig

Det å gå med et for lavt stoffskifte i et helt år, det er tungt for kroppen

Når man er så tom for krefter at det å sette på en vaskemaskin eller hente posten blir uoverkommelig til tider, og man går sånn et år, da er det nok

Jeg har muligheten til å avlaste kroppen min litt, og det må jeg nå gjøre

Tenk på alle de som ikke har den muligheten, de kan ikke velge

Jeg egentlig ganske bortskjemt som kan få hjelp, men velger den bort

Man tror på alle gode dager når kroppen er samarbeidsvillig og vi greier å være med på ting, at nå går det bedre

Men når alt kommer til alt, er det viktig å lytte

Når nå kroppen min roper ut at den er for sliten, da vil heller ikke stoffskiftet bedres

Jeg skal nå ta 25mg Levaxin noen måneder fremover og så skal jeg forsiktig prøve å trappe ned igjen

Hvis jeg må ta medisin igjen hele tiden ,da bestiller jeg time på Balderklinikken, for de tar deg på alvor

De undersøker alt fra a til å og leter etter den rette løsningen for akkurat din kropp

                

Nå har jeg ihvertfall et kjempeutgangspunkt for videre hjelp

Jeg har og vist Nav og lege at jeg har pågangsmot til tusen og gir meg ikke så lett

Jeg har vært i kontatkt med Nav, jeg får fortsatt arbeidsavklaringspenger

Jeg ba og om å få prøve litt arbeidstrening noen timer i uken

De spurte om jeg kunne skaffe meg et sted å være selv og det kan jeg vel

Jeg har allerede vært på biblioteket og spurt, og jeg skal og høre hos Servicetorget i kommunen

Noen timer bare for å komme ut og se folk, det gjør nok godt

 

Morgendagen kjenner ingen av oss

Det er dagen i dag vi må ta beslutningene

Å gjøre det beste utav det hver dag er målet

Noen dager er det enkelt, andre dager er det tyngre og noen dager greier man det ikke

Den indre ro forsvant en stund ,og humøret ble litt borte på veien noen timer, men nå er fruen på vei opp igjen

Sånn er det å være menneske

Hver dag tar vi valg

Medisin er mitt valg

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19901662)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

 

4 kommentarer
    1. Så bra at du har tatt en bestemmelse og føler deg på tur opp. Du kjemper en kamp.
      Lykke til med å finne en jobb og lykke til ellers også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg