Mange tanker som spriker i alle retninger

I dag har jeg så mange tanker og de flyr i alle retninger.

Nesten som alle fuglene som skvaldrer på sjøen nedenfor meg.

De er så mange de tankene og så sprikende,  at jeg vet ikke helt å finne ro.

Temperaturen tillater heldigvis at jeg, ved hjelp av varmeteppet mitt, kan sitte ute.

 

 

 

Vi var på slektstreff i helga.

Bildet er hentet fra Åndalsnes avis.

Torsdag kveld dro vi til Åndalsnes camping for å hilse på de som var der.

Fredag var gubbens søsken med familie, samlet til grilling.

Lørdag hadde vi den store festen, der vi var 80 personer, med stort og smått.

I går kveld ba jeg søsken med ektefelle, hit på kaffe og eplekake.

I dag faller man litt sammen både fysisk og mentalt.

Gubben dro igjen etter fem ukers ferie, kommer innom fra lørdag ettermiddag til søndag kveld, og blir så borte til fredag igjen.

Jeg har ikke så mye imot å være alene, men jeg må på et vis, gå meg til.

Jeg tenker på oppgaver som venter, begynne med energiarbeid igjen.

Jeg har ulike ting å ta fatt på, både healing, mediumskap og husrens, men jeg må falle til ro først.

Jeg tenker også på andre ting, som akkurat nå føles som om det er på toppen av et høyt fjell.

Jeg tenker på aktivitet jeg må i gang med, bevege meg mer.

Jeg tenker på alle arrangementer og reiser som venter.

Barnebarnbesøk også om ikke så lenge.

 

Slik fyker tankene hit og dit, her jeg sitter i godstolen og hører på gjessene, tranene og skjora.

Jeg får vel prøve å gjøre som pus.

Ta livet med ro.

 

Det er nå egentlig det vi er best til, både Tutta og meg.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg